Gjest jesse james Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Noen som vet når ca neste norwegian salg kommer Håper ikke de er ferdig med biletter fra 199,-
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Se opp for mailer om etterbetaling for avgifter etter "billigbestillingen". Anonymkode: 8bbf2...5b2 3
Gjest jesse james Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se opp for mailer om etterbetaling for avgifter etter "billigbestillingen". Anonymkode: 8bbf2...5b2 Men det gjelder vel alle flyselskaper?
Purple Basil Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se opp for mailer om etterbetaling for avgifter etter "billigbestillingen". Anonymkode: 8bbf2...5b2 Har de ikke inkludert avgiften i prisen når man bestiller? Eller er de bare grådige nå og ser sitt snitt til å dra inn ekstra penger?
Gjest MadameDeRosa Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Fikk mail etter reisen om tillegg på åtti kr per billett. De gir beskjed om at avgiften også gjelder for billetter kjøpt fra den 1. juni. Vel... Jeg kjøpte min billett i februar, og må likevel betale.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 16 timer siden, jesse james skrev: Men det gjelder vel alle flyselskaper? Nei, så vidt jeg har funnet ut er det bare Norwegian som gjør det. Samtidig er de det eneste flyselskapet som tidligere i år sa at de hadde økt prisene for å ta høyde for det. Anonymkode: 9aa7b...5b9
Kjetil E Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 3 timer siden, MadameDeRosa skrev: Fikk mail etter reisen om tillegg på åtti kr per billett. De gir beskjed om at avgiften også gjelder for billetter kjøpt fra den 1. juni. Vel... Jeg kjøpte min billett i februar, og må likevel betale. Da ber du lese mailen på nytt, står ikke noe om når man bestilte den. Dette gjelder for alle flygninger innad eller fra Norge foretatt 1 juni eller senere. Hvis du ønsker bør du heller kjøre på den at de tidligere i vår sa at de økte prisene på grunn av den forventede seteavgiften. Vis til den og protester på setegebyret du får nå.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 1 minutt siden, Kjetil E skrev: Da ber du lese mailen på nytt, står ikke noe om når man bestilte den. Dette gjelder for alle flygninger innad eller fra Norge foretatt 1 juni eller senere. Hvis du ønsker bør du heller kjøre på den at de tidligere i vår sa at de økte prisene på grunn av den forventede seteavgiften. Vis til den og protester på setegebyret du får nå. Gidder ikke å bry meg, skal betale men syns det er teit når det er reiser som er betalt måneder før.
Whoops Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Avgiften er for billetter kjøpt før 1. juni. Etter 1. juni er avgiften inkludert i prisen. Aner ikke når neste salg er, men det er neppe salg på billetter nå i sommer. Kanskje til høsten? Abbonerer du på nyhetsbrev? Hvis ikke er det kanskje en ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå