AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Har vært utenlands over en periode, og blitt vant med å se andre mennesker enn typisk norske mennesker en stund. Dette har påvirket meg. Mennene der er mye penere, tar bedre vare på seg selv generelt, og er freshere enn norske menn. Nå som jeg har kommet tilbake til Norge, klarer jeg ikke å se en eneste mann som er hverken pen, ordentlig eller fristende. De er grå, kjedelige, usunne, dvaske. Som om alle bærer preg av å sitte stille i en sofa hele dagen, innendørs uten sol, og uten gidd eller ork til å stelle og ordne seg selv litt. Føles som at jeg har kommet til russland eller noe. Nå kommer jeg aldri til å forelske meg igjen. Anonymkode: c00ee...a9f 3
Helena83 Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Hehe, hvor var du? Her i Oslo synes jeg det er mange kjekke gutter i alle fall 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Ehm... Hvor i landet bor du egentlig? I Tromsø er det nå i hvertfall mange kjekke og velstelte menn, og halvparten av dem "bor" jo nesten ute. Kanskje du må flytte? Anonymkode: 99880...c0c 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 4 minutter siden, Helena83 skrev: Hehe, hvor var du? Her i Oslo synes jeg det er mange kjekke gutter i alle fall Spania Anonymkode: c00ee...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehm... Hvor i landet bor du egentlig? I Tromsø er det nå i hvertfall mange kjekke og velstelte menn, og halvparten av dem "bor" jo nesten ute. Kanskje du må flytte? Anonymkode: 99880...c0c Bor langt unna Tromsø ihvertfall. Ja må nok flytte skal jeg finne kjærligheten. Anonymkode: c00ee...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Du omgås helt klart feil menn! Jeg vet. En jeg var betatt/forelska i/ville være sammen med tidligere, kom på besøk. Oppdaga plutselig (før syntes jeg han var både kjekk og en catch) at han er grå, kjedelig, trist, usunn, har fått mage, lat i senga er han også. Og elendig form for humor, altså sosiale antenner lik null. Helt klart feil menn jeg omgås. Men hvorfor lar norske menn seg forfalle så mye? Ser de virkelig ikke selv hvor dårlig fatt det er med de, de fleste ser så bleke og usunne ut. Gamle ser de ut også. Late norske menn! Skjerp dere! Anonymkode: c00ee...a9f
Gjest Linaria Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Du trenger ikke date norske menn selv om du bor i Norge. Har aldri gjort det selv. Om du bor i en by, kryr det jo av utenlandske menn. Sjønner skuffelsen ved å komme tilbake til Norge, men ikke på grunn av ustelte menn
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet. En jeg var betatt/forelska i/ville være sammen med tidligere, kom på besøk. Oppdaga plutselig (før syntes jeg han var både kjekk og en catch) at han er grå, kjedelig, trist, usunn, har fått mage, lat i senga er han også. Og elendig form for humor, altså sosiale antenner lik null. Helt klart feil menn jeg omgås. Men hvorfor lar norske menn seg forfalle så mye? Ser de virkelig ikke selv hvor dårlig fatt det er med de, de fleste ser så bleke og usunne ut. Gamle ser de ut også. Late norske menn! Skjerp dere! Anonymkode: c00ee...a9f Det har vel kanskje noe med hva slags kvinner vi møter...just sayin'.... Lite å rope hurra for i Norge for å si det sånn. For øvrig trener jeg en del og holder meg relativt fresh. Men du får dra tilbake til Spania og heller bosette deg der. Blir nok festlig når EU kollapser dog, ønsker deg lykke til videre. Anonymkode: 09984...db2 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 Synes det er utrolig mange freshe, sunne, veltrente norske menn jeg. Stadig flere blir opptatt av å gå på fjellet, sykle og å holde seg i form. Er ikke så mange sofagriser igjen. Anonymkode: 4c7a8...dbb 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Krysser fingrene for st du snart våkner av ferie-komaen din, og får opp øynene for alle de flotte, mennene vi er omringet av! 😊😍 Elsker norske menn!!💕 Anonymkode: 68726...661 7
Gjest Evans Skrevet 29. juni 2016 #12 Skrevet 29. juni 2016 Du kommer nok fort inn i tralten igjen. Om ikke: det finnes spanjoler i Norge også. Ellers er det jo alltids mulig å dra tilbake til Spania - det er jo ikke så langt.
Anonym90059005 Skrevet 29. juni 2016 #13 Skrevet 29. juni 2016 Godt gjort å sammenligne norske menns utseende med spanske menn og klage på at nordmenn er så bleke... Vær på reise i Afrika nå jeg, skuffende å komme hjem og se at norske damer er så bleke. Skam dere. 21
Gjest Evans Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet. En jeg var betatt/forelska i/ville være sammen med tidligere, kom på besøk. Oppdaga plutselig (før syntes jeg han var både kjekk og en catch) at han er grå, kjedelig, trist, usunn, har fått mage, lat i senga er han også. Og elendig form for humor, altså sosiale antenner lik null. Helt klart feil menn jeg omgås. Men hvorfor lar norske menn seg forfalle så mye? Ser de virkelig ikke selv hvor dårlig fatt det er med de, de fleste ser så bleke og usunne ut. Gamle ser de ut også. Late norske menn! Skjerp dere! Anonymkode: c00ee...a9f Det er ikke norske menn som skal skjerpe seg. De er akkurat slik de var før du reiste bort. Det er du som har fått øynene opp for noe annet, og vil ha noe annet. Det er ikke noe feil i det, men da må du heller ta dette som er "noe annet". Det gjør du enten med å bli sammen med en spanjol som er bosatt i Norge (om det er spanjoler som er tingen), eller så må du ned til Spania igjen. Du får ikke gjort noe med hvordan vi er her i Norge. Vi er som vi er. vi er ikke spanske, og vi bryr oss kanskje ikke så mye om bryllkrem, olje og tyrefekting, men det er nå en del positive sider ved den norske mann og kvinne også. Det er bare du som har endret syn etter å ha vært litt borte fra det du var vant til, og en gang likte.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #15 Skrevet 29. juni 2016 Liker ikke at du skjærer alle over en kam fordi de i din omgangskrets er dvaske og dårlig trent, TS. Du snakker om norske menn som i majoriteten, og det er ikke snilt. Anonymkode: 49223...eac 5
Gjest Spiderman Skrevet 29. juni 2016 #16 Skrevet 29. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gamle ser de ut også. Late norske menn! Skjerp dere! Anonymkode: c00ee...a9f Cry me a river
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #17 Skrevet 29. juni 2016 10 minutter siden, Evans skrev: Du kommer nok fort inn i tralten igjen. Om ikke: det finnes spanjoler i Norge også. Ellers er det jo alltids mulig å dra tilbake til Spania - det er jo ikke så langt. Joda, men hvorfor flytter de fra Spania til Norge. Noen flytter av muffense grunner. Anonymkode: c00ee...a9f
Gjest Evans Skrevet 29. juni 2016 #18 Skrevet 29. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Joda, men hvorfor flytter de fra Spania til Norge. Noen flytter av muffense grunner. Anonymkode: c00ee...a9f Muffense grunner? Kanskje de har samme opplevelse som TS. "Åh, arg, disse spanske damene er så himla dollete, gi meg et grepa norsk kvinnfolk - bryr seg ikke om hvordan hun ser ut og bruker 2 minutter på badet"
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #19 Skrevet 29. juni 2016 7 minutter siden, Evans skrev: Det er ikke norske menn som skal skjerpe seg. De er akkurat slik de var før du reiste bort. Det er du som har fått øynene opp for noe annet, og vil ha noe annet. Det er ikke noe feil i det, men da må du heller ta dette som er "noe annet". Det gjør du enten med å bli sammen med en spanjol som er bosatt i Norge (om det er spanjoler som er tingen), eller så må du ned til Spania igjen. Du får ikke gjort noe med hvordan vi er her i Norge. Vi er som vi er. vi er ikke spanske, og vi bryr oss kanskje ikke så mye om bryllkrem, olje og tyrefekting, men det er nå en del positive sider ved den norske mann og kvinne også. Det er bare du som har endret syn etter å ha vært litt borte fra det du var vant til, og en gang likte. Nå er det hverken tyrefekting, brylkrem eller olje jeg tenker på. Jeg har reist hvert år. Men ikke følt så sterkt på dette som nå. Mange norske menn bruker snus, spiser usunt, lever usunt... Jeg vet ikke hva som er tingen. Vet bare at spanske menn er annerledes på alle plan. Anonymkode: c00ee...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #20 Skrevet 29. juni 2016 Og ikke bare spanske menn. Andre menn også. Søramerikanske etc. Likedan, ter og kler seg bedre. Anonymkode: c00ee...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå