Gå til innhold

OK mobil til under 1000-lappen med kontantkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen gode erfaringer med billig mobiler? Jeg bruker telenor kontant, men det virker som om de fleste mobiler er knyttet til abonnement..

Anonymkode: bdb2b...1f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en nokia lumia inntil nylig. Kjempebra telefon, problemet er at en del populære apper ikke er å få til den. som f.eks instargram bruker en betaversjon og snap ikke er å oppdrive. Heller ikke nyttige apper som bilkraft(lading av elbil) og sesamsesam( parkering) finnes i microssoft sin appstore.

Nå har jeg gått over til Android. 

Mine foreldre kjøper billige doro telefoner. De koster rundt 500 kr og er supre for gamle folk som ser dårlig og mister telefoen støtt og stadig. 

Anonymkode: edc2f...490

AnonymBruker
Skrevet

Takk, men må da finnes Samsung-modeller i denne prisklassen også? Er mest vant til Samsung. Jeg vil helst ha tilgang til apper som snap, facebook osv.. Må jeg over 1000-lappen?

Anonymkode: bdb2b...1f0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp brukt :) 

Anonymkode: 19855...912

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en brukt Samsung du kan bytte batteriet på. Anbefaler at du prøver å få tak i et originalt batteri. De er en del dyrere men varer mye lenger enn de falske som selges som ekte på f.eks. Ebay.

Anonymkode: c7688...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du egentlig Telenor, i det heile tatt?

Jeg ville i alle fall aldri ha støttet opp om en bedrift som holder på som de gjør...

Anonymkode: c46d2...c0d

• Liker 1
Skrevet

Claes Olsson har mobile til under 1000,- jeg har ikke prøvd noen av de men vurderer å kjøpe der neste gang. Vi har hatt en Huwaei til 600,- og den hadde appene til fb, snap ol. Skjermen var av plast og gikk litt tregere enn enn spenn ny Samsung feks men helt grei i bruk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...