Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En bekjent kom opp på Tinder og jeg vet han er forlovet. Nei, jeg skal ikke si noe til noen andre her anonymt enn dere, men fy f...! Dette er altså virkeligheten? 

Anonymkode: 095e5...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta bilde, si det til alle vennene dine, og det vil komme tilbake på han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Charlene87 skrev:

ta bilde, si det til alle vennene dine, og det vil komme tilbake på han. 

Hva tjener noen på det da? At barna hans og forloveden får et helvete? 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tjener noen på det da? At barna hans og forloveden får et helvete? 

forloveren og barna tjener på det jo,! hun kan finne seg en fyr som ikke er utro,

)jeg ville visst det hvis det var meg, og de fleste på kvinneguiden også ) og barna vil ikke gå på pappas fotspor når de blir eldre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja, tar man Tinder så seriøst da? Kan være at han bare er nysgjerrig og er inne å ser, og sveiper all på "nei". 

Anonymkode: c8bc2...176

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så fetteren min på Tinder og fikk sjokk siden han hadde vært gift i åresvis. Viste seg at de hadde gått fra hverandre. Så mitt poeng er at du vet ikke hva som foregår i huset til han du kjenner. Han er jo ikke idiot heller, han vet nok at forloveden (eller kanskje eks-forloveden) kan finne ut at han er der så det er nok ikke så hemmelig.

Slutt å lag drama i andre sitt liv, konsentrer deg om ditt eget.

Anonymkode: 415dc...22a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så fetteren min på Tinder og fikk sjokk siden han hadde vært gift i åresvis. Viste seg at de hadde gått fra hverandre. Så mitt poeng er at du vet ikke hva som foregår i huset til han du kjenner. Han er jo ikke idiot heller, han vet nok at forloveden (eller kanskje eks-forloveden) kan finne ut at han er der så det er nok ikke så hemmelig.

Slutt å lag drama i andre sitt liv, konsentrer deg om ditt eget.

Hvordan kan du virkelig mene at jeg lager drama i andres liv? Jeg deler dette KUN med et forum og helt anonymt! 

Jeg må da få kunne få dele frustrasjon uten å få slengt etter meg at jeg lager drama? Uansett så er det helt kvalmt å finne ham der når han er forlovet og egentlig klar til å gifte seg. At du ikke visste at dine bekjentskaper hadde gått fra hverandre er en ting, men her lever disse sammen og skriver kjærlighetserklæringer på face synlig for alle bekjente.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du virkelig mene at jeg lager drama i andres liv? Jeg deler dette KUN med et forum og helt anonymt! 

Jeg må da få kunne få dele frustrasjon uten å få slengt etter meg at jeg lager drama? Uansett så er det helt kvalmt å finne ham der når han er forlovet og egentlig klar til å gifte seg. At du ikke visste at dine bekjentskaper hadde gått fra hverandre er en ting, men her lever disse sammen og skriver kjærlighetserklæringer på face synlig for alle bekjente.

Whatever.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mage av dine medsøstre også som kun er på Tinder for å få litt validering og å se hva som er tilgjengelig selv om de har mann/type/kjæreste. Bare ta det med ro. Det er lov å titte.

Anonymkode: b5167...971

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mange som er der bare for moroskyld og for å se hvem som er der... Det er noe annet om de snakker med folk, avtaler og møtes osv. En venninne av meg fikk vite at kjæresten hennes var på Tinder og konfronterte han med dette. Han sa det bare var tidsfordriv og hun fikk lese alle samtalene han hadde hatt med ulike jenter. Det gikk i hva driver du med osv. Jeg synes det er litt sketchy da det som oftest var han som tok kontakt, men hun synes ikke det var noe ille fordi han ikke hadde avtalt å møte noen. De har barn sammen, så han burde kanskje vite bedre enn å chatte med single jenter på Tinder...!

Anonymkode: da458...bb7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er mange som er der bare for moroskyld og for å se hvem som er der... Det er noe annet om de snakker med folk, avtaler og møtes osv. En venninne av meg fikk vite at kjæresten hennes var på Tinder og konfronterte han med dette. Han sa det bare var tidsfordriv og hun fikk lese alle samtalene han hadde hatt med ulike jenter. Det gikk i hva driver du med osv. Jeg synes det er litt sketchy da det som oftest var han som tok kontakt, men hun synes ikke det var noe ille fordi han ikke hadde avtalt å møte noen. De har barn sammen, så han burde kanskje vite bedre enn å chatte med single jenter på Tinder...!

Anonymkode: da458...bb7

Jeg hadde aldri funnet meg i det der. Om typen min hadde trengt så mye bekreftelser fra andre damer tror jeg ikke jeg er den rette for han uansett.

Anonymkode: 90427...9bc

• Liker 3
Gjest uN91s
Skrevet

Er ikke halvparten på tinder i et forhold da? Var en undersøkelse som sjekket det og resultatet var ikke så bra :P

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk dømmer så fort jeg.. hva om de leter etter en tredje til en trekant? eller de har et åpent forhold?
Hva om de bare er ute etter venner? Noen å prate med? Hva er så galt med å prate med folk?

Før man vet hele historien, så blir det feil å dømme noen for å være på en app syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...