Gå til innhold

Du ja, du skulle bare visst!

Snadder

Anbefalte innlegg

Her har vi en tråd hvor vi kan skrive ting noen andre skulle visst, men som du kanskje ikke sier til de direkte.
Grei tråd for å få ut litt frustrasjon men også glede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du skulle bare visst at alle kollegaene dine merker at du går rundt å fiser, selvom stinkbombene dine er lydløse.

Anonymkode: 069fa...b23

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom du hater jobben din så veldig, så slutt. Ingen liker deg uansett.

Anonymkode: dd5ac...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare visst hvor mange tårevåte og våkne netter jeg har pga alle problemene du lager for meg og all dritt du sier om meg. Ja selv om jeg virker som en mann som aldri gråter og ikke eier følelser. Du skulle bare visst hvor følsom jeg egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skulle bare visst hvor lite sexen vi hadde i går betyr, og hvor dårlig du egentlig er i senga. Og at du tror at du er lur som utnytter meg, du skulle bare visst hvor lite det betyr for meg. 

Anonymkode: 76e94...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare visst hvor høyt jeg elsker deg. Hadde du fridd i dag hadde jeg sagt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du skulle bare visst hvor mye jeg egentlig liker å bruke tiden min sammen med deg. Jeg tenker på deg ila dagen og på å spørre hvordan det går osv. Jeg prøver alltid å få svar på mld dine så fort jeg kan og du er en av de jeg klikker best med av de rundt meg nå. Men ting er så hektisk for meg,jeg blir sliten og glemmer så fort. Akkurat nå så er hverdagen din helt motsatt av min og jeg hater tanken på at du føler at jeg velger deg bort og at du går og venter.. Jeg vil ikke si noe fordi jeg kan ikke gjøre noe med det nå og da er det bare tomme ord. 

Anonymkode: 3b7c1...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skulle bare visst hva som egentlig skjedde mellom oss, og hvem han egentlig er. Du skulle lest brevene vi sendte hverandre, og hørt ordene han sa. Jeg var kanskje litt gal, men ikke på den måten som han presenterte for deg. Jeg håper for din skyld at du er den som kan forandre han. Jeg klarte det ikke, selvom han sa at han hadde elsket meg i det skjulte i åtte år.

Anonymkode: 4ea74...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare visst hvordan ting egentlig var. 

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skulle bare ha visst hva slags forbanna irriterende fjott du egentlig er.

Det er synd at så mange tydeligvis tror blind på alle løgnene dine...

Anonymkode: 3710e...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skulle bare visst at hadde det ikke vært for at du var moren min så hadde jeg ikke likt deg i det heletatt slik du holder på å bryter avtaler, tar null tilbakemelding og utnytter hvor snill jeg og samboeren min er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var sinnsykt skuffende at du var tilbake på jobb i dag. Alt er så mye trivligere når du er på ferie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare ha visst hvor forelska jeg var i deg da jeg var 19! Dessverre var jeg alt for sjenert til å vise følelsene mine. Selv om jeg ikke har sett deg på mange, mange år, hender det fortsatt at jeg drømmer om deg.

Den 29.6.2016 at 21.12, AnonymBruker skrev:

Du skulle bare visst at alle kollegaene dine merker at du går rundt å fiser, selvom stinkbombene dine er lydløse.

Anonymkode: 069fa...b23

Er det meg du mener? :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...