AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Jeg skal ha barselgruppa på besøk på mandag. Vil servere en enkel lunch og er på utkikk etter nye oppskrifter. Noen forslag? Gjerne mat uten løk el.l som er kinkig når man ammer. Har servert rundstykker m pålegg tidligere, og tenkte å være litt mer kreativ nå. Vil helst ha konkrete oppskrifter. Anonymkode: 6a342...a02
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Bondeomelett på brødskiver Anonymkode: 29fd8...f90 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Stekte kyllingfileter med tilbehør som salat m.m. Anonymkode: 29fd8...f90
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha barselgruppa på besøk på mandag. Vil servere en enkel lunch og er på utkikk etter nye oppskrifter. Noen forslag? Gjerne mat uten løk el.l som er kinkig når man ammer. Har servert rundstykker m pålegg tidligere, og tenkte å være litt mer kreativ nå. Vil helst ha konkrete oppskrifter. Anonymkode: 6a342...a02 Ønsker du mat som skal serveres varm eller kald? Anonymkode: 29fd8...f90
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha barselgruppa på besøk på mandag. Vil servere en enkel lunch og er på utkikk etter nye oppskrifter. Noen forslag? Gjerne mat uten løk el.l som er kinkig når man ammer. Har servert rundstykker m pålegg tidligere, og tenkte å være litt mer kreativ nå. Vil helst ha konkrete oppskrifter. Anonymkode: 6a342...a02 Hvilke andre ingredienser enn løk, skal det ikke være i maten? Anonymkode: 29fd8...f90
Atea Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha barselgruppa på besøk på mandag. Vil servere en enkel lunch og er på utkikk etter nye oppskrifter. Noen forslag? Gjerne mat uten løk el.l som er kinkig når man ammer. Har servert rundstykker m pålegg tidligere, og tenkte å være litt mer kreativ nå. Vil helst ha konkrete oppskrifter. Anonymkode: 6a342...a02 Har nettopp hørt at litt løk ikke er skadelig mht. kolikk. Tror jeg ville valgt å lage eggerøre, kjøpt inn roastbiff /kjøttpålegg, røkt laks, og satt fram smør, brød /varme rundstykker, ost, pålegg, frukt, jordbær og et salatfat så kunne alle forsynt seg selv. Det er mer intimt enn påsmurte rundstykker, og har hørt at det er trendy blant de unge i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Jeg savner tilbakemelding fra TS Og hvorfor er det to tråder med lik overskrift? Anonymkode: 29fd8...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå