AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Dette er ikke en trolletråd, men i helga hadde jeg sex med en fyr som har den desidert største pikken jeg har sett. Det var litt vondt i starten, men utrolig deilig etterhvert. Vanskelig å beskrive. Er det virkelig slik at de fleste jenter her inne ikke bryr seg om størrelsen? Jeg liker sex med de med normalstørrelse også, men hvis jeg får velge så velger jeg litt større Anonymkode: d5d84...a80 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Det handler ikke om størrelse, men hvordan man bruker den! Anonymkode: 727bb...4b0 8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Hvorfor må du presisere at det ikke er en trolletråd, og hvorfor trenger vi å vite om denne erfaringen din? Er det vanskelig å beskrive fordi du kanskje ikke vet hvordan det er? Anonymkode: 3a7f4...047 6
Gorgonzola Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om størrelse, men hvordan man bruker den! Anonymkode: 727bb...4b0 Nå ja, du kan ikke hevde det på vegne av alle. Tykkelse er ofte en faktor, mer enn lengde, Det er klart størrelsen betyr noe for mange. Ikke dermed sagt at det betyr noe for alle. 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Ja, ja, da fikk du jo en god opplevelse da. Søsteren min hadde en kjæreste en gang med en gedigen kuk. Hun ble aldri vant til det, følte hun revnet hver gang. Og så syntes hun det så så utrolig corny ut med det svære hesteskaftet hans stående rett ut. Så for henne var det mer turn off enn omvendt. Anonymkode: 389cb...738 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Tja. Eksen hadde en liten knert. Han jeg dater nå har en med samme omkrets som håndleddet mitt. Eksen traff g-punktet veldig godt i riktig posisjon, og jeg fikk orgasme på orgasme. Daten treffer g-punktet samme hva han gjør, og det blir innimellom nesten for mye Sex med en liten penis kan være like godt som sex med en stor, men sannelig var det godt å føle meg skikkelig fylt opp også Anonymkode: a8497...111 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Fint for deg, men kjedelig for han om han havner i en slosskamp. Jeg går ofte etter understellet :-P Anonymkode: 4a57f...49f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 Mine tre siste jeg har hatt sex med, har vært middels, litt stor, og stor. Og det var middels som var best, eneste som klarte å gi meg vaginal orgasme. Litt stor var og veldig bra. Stor, ble bare for mye, man må være forsiktig, bruke tid bare på å få den inn. Og man orker ikke så mye sex, for det gjør vondt etter hvert. Anonymkode: 4c363...59f 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg, men kjedelig for han om han havner i en slosskamp. Jeg går ofte etter understellet :-P Anonymkode: 4a57f...49f Hvorfor er det kjedelig for han om du går etter understellet? En stor pikk skjermer/verner ballene mer enn en liten pikk så vi kan derfor konkludere med at en mann med stor kølle vil få mindre vondt om du slår understellet enn en med liten. Anonymkode: f9814...33f 1
Gothminister Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en trolletråd, men i helga hadde jeg sex med en fyr som har den desidert største pikken jeg har sett. Det var litt vondt i starten, men utrolig deilig etterhvert. Vanskelig å beskrive. Er det virkelig slik at de fleste jenter her inne ikke bryr seg om størrelsen? Jeg liker sex med de med normalstørrelse også, men hvis jeg får velge så velger jeg litt større Anonymkode: d5d84...a80 Gratulerer.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke en trolletråd, men i helga hadde jeg sex med en fyr som har den desidert største pikken jeg har sett. Det var litt vondt i starten, men utrolig deilig etterhvert. Vanskelig å beskrive. Er det virkelig slik at de fleste jenter her inne ikke bryr seg om størrelsen? Jeg liker sex med de med normalstørrelse også, men hvis jeg får velge så velger jeg litt større Anonymkode: d5d84...a80 Guess what, kvinner like forskjellige i underlivet som menn! Om du liker de litt større er det antagelig fordi du er litt videre enn de som får vondt av store saker. Det er ikke noe galt med det, det betyr bare at DU passer med en som har litt større saker. Andre trives best med en normal, mens noen får ikke inn en finger en gang. Vi er alle forskjellige, også på tvers av kjønn, og godt er det Anonymkode: 067fa...958 4 2
Gjest Northernlight Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 (endret) . Endret 30. juni 2016 av Northernlight
Gjest Northernlight Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 Selv om man liker sex med en stor penis vil det ikke si at vagina er vid. Med god og nok oppvarming går det godt :-)
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja. Eksen hadde en liten knert. Han jeg dater nå har en med samme omkrets som håndleddet mitt. Eksen traff g-punktet veldig godt i riktig posisjon, og jeg fikk orgasme på orgasme. Daten treffer g-punktet samme hva han gjør, og det blir innimellom nesten for mye Sex med en liten penis kan være like godt som sex med en stor, men sannelig var det godt å føle meg skikkelig fylt opp også Anonymkode: a8497...111 Kjæresten min har samme tykkelse som 1/3 opp av underarmen min. Altså om man tenker fra håndleddet til albuen. Nå er jeg veldig slank da, men han er litt i tykkeste laget. Kan gjøre ganske vondt innimellom, spesielt om vi ikke har hatt sex på noen dager. Bruker ofte laaang tid på å få den inn, når vi først er i gang går det veldig bra, men jeg kan ofte få rifter. Eksen min hadde en god del tynnere, eneste forskjellen rent følelsesmessig er egentlig at det er mer strev med kjæresten siden det ofte gjør vondt, syntes sex med begge var/er veldig deilig. Men psykisk så tenner kjæresten sin penis meg veldig (og fysisk så klart da), syntes det er veldig tennende å vite at han er alt for stor for meg osv. I tillegg er han en ganske kraftig mann, veldig muskuløs og ganske høy, så penisen står til kroppen. Anonymkode: 6b682...fef
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #16 Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har samme tykkelse som 1/3 opp av underarmen min. Altså om man tenker fra håndleddet til albuen. Nå er jeg veldig slank da, men han er litt i tykkeste laget. Kan gjøre ganske vondt innimellom, spesielt om vi ikke har hatt sex på noen dager. Bruker ofte laaang tid på å få den inn, når vi først er i gang går det veldig bra, men jeg kan ofte få rifter. Eksen min hadde en god del tynnere, eneste forskjellen rent følelsesmessig er egentlig at det er mer strev med kjæresten siden det ofte gjør vondt, syntes sex med begge var/er veldig deilig. Men psykisk så tenner kjæresten sin penis meg veldig (og fysisk så klart da), syntes det er veldig tennende å vite at han er alt for stor for meg osv. I tillegg er han en ganske kraftig mann, veldig muskuløs og ganske høy, så penisen står til kroppen. Anonymkode: 6b682...fef Er nettopp dette som har bekymret meg i lenger tid når det kommer til kvinner og fortrukket penis størrelse. Sånn rent fysisk så er det kanskje ikke alltid like praktisk, men meste av tenninga skjer jo i hodet og det virker som de fleste kvinner faktisk tenner mer på tanken av en stor penis og da blir det vell også lettere å komme? Kan jo sammenligne med meg selv, kan jo lettere komme med en dame med vid mus, hvis hun er veldig deilig ellers, en med en dame som har trang mus, men som ikke er fult så tiltrekkende ellers. Anonymkode: 09197...20f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #17 Skrevet 4. juli 2016 Den 30.6.2016 at 20.19, AnonymBruker skrev: Er nettopp dette som har bekymret meg i lenger tid når det kommer til kvinner og fortrukket penis størrelse. Sånn rent fysisk så er det kanskje ikke alltid like praktisk, men meste av tenninga skjer jo i hodet og det virker som de fleste kvinner faktisk tenner mer på tanken av en stor penis og da blir det vell også lettere å komme? Kan jo sammenligne med meg selv, kan jo lettere komme med en dame med vid mus, hvis hun er veldig deilig ellers, en med en dame som har trang mus, men som ikke er fult så tiltrekkende ellers. Anonymkode: 09197...20f Nei, der er menn og kvinner forskjellige, kvinner er ikke så visuelle som menn er, de trenger ikke se noe mens de har sex. Jeg tenner ikke stort på å fysisk se partners kroppsdeler mens jeg har sex. Anonymkode: 3a7f4...047 2
PrebenTønnevik Skrevet 10. april 2019 #18 Skrevet 10. april 2019 Jeg misliker sterkt kvinner som tror de trenger stor pikk for å kjenne nytelse. De handler om å ta frem speilet, handa og kjenne litt på seg selv. Oj, er hullet ditt slaps og digert som en vindtunnel, sier du? Ikke rart du må ha en feit, diger pikk for å i det hele tatt kjenne noen da vet du. Er det noen her som likte stor pikk, var det?? 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #19 Skrevet 10. april 2019 Kan fortelle meg om mine erfaringer som utrustet mann. Har blitt dumpet flere ganger pga størrelsen min, fordi damene har fått rifter og blir sår der nede. Jeg passer ikke sammen med ei som er trang rett og slett. Så hvis du trives med stor penis er du videre enn snittet. Å ha sex en gang eller to ganger med en som har stor kan de fleste overleve hvis man er forsiktig, men å ha sex hver dag med en som man ikke er kompatible med nedentil blir bare et problem i lengden. Anonymkode: 9d4d5...ddb 7
SlemUlv Skrevet 10. april 2019 #20 Skrevet 10. april 2019 9 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: Jeg misliker sterkt kvinner som tror de trenger stor pikk for å kjenne nytelse. De handler om å ta frem speilet, handa og kjenne litt på seg selv. Oj, er hullet ditt slaps og digert som en vindtunnel, sier du? Ikke rart du må ha en feit, diger pikk for å i det hele tatt kjenne noen da vet du. Er det noen her som likte stor pikk, var det?? 3 år gammel tråd.. Føler du deg bedre nå? 5
Anbefalte innlegg