AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Ei venninne fra Frankrike skal besøke meg. Hun er student ved et fransk universitet. Har vanlig studentbevis på fransk, men ikke et oversatt internasjonalt studentbevis. Kan hun benytte seg av studentpriser her i Norge? Anonymkode: 4e8a0...899
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Spørs til hva. Buss og tog f.eks. Anonymkode: 4e8a0...899
ajarRun Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Kommer an på hvilket selskap. Vilkårene står på nett. De er ganske chill på museum og sånt da.
Sarah Dee Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Det vil nok variere på praksisen. Jeg greide å forhandle meg frem til studentpris i England på et museum med norsk studentbevis. Studentbevisene varierer jo også innad i Norge, så har opplevd at butikker med studentrabatt har kikket litt ekstra på mitt når jeg har vært i andre byer.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sarah Dee skrev: Det vil nok variere på praksisen. Jeg greide å forhandle meg frem til studentpris i England på et museum med norsk studentbevis. Studentbevisene varierer jo også innad i Norge, så har opplevd at butikker med studentrabatt har kikket litt ekstra på mitt når jeg har vært i andre byer. Ja, de kan vel være litt ekstra strenge hvis det er et språk de ikke kan forstå. Anonymkode: 4e8a0...899
Aviale Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Du kan få henne til å bestille et ISIC-kort (internasjonalt studentkort). Det koster rundt 100 kr. Jeg vil anta at de godtar det de aller fleste steder
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Ruter godtar ikke.NSB har strenge regler (godtar ikke min søsters kort) Ellers så varierer det veldig Anonymkode: f30de...285
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå