Gå til innhold

Snikk-snakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SENSUR på ord nr. fem! Dette må flyttes til seksualitet!

(ja,jeg kjeder meg.....)

Gjest Fighter
Skrevet

Pikk og Pakk skulle ta bussen. Det var bare et ledig sete, så Pakk satt seg og sa til Pikk: Du får stå, Pikk!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Pikk og Pakk skulle ta bussen. Det var bare et ledig sete, så Pakk satt seg og sa til Pikk: Du får stå, Pikk!

Skjønte den ikke

• 4 måneder senere...
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Noen som gidder å forklare den da???

Gjest Seleena
Skrevet

Stå er det samme som ereksjon. Altså, pakk meinte at pikk fekk ereksjon. Ergo: stå.

Men her meinte han egentleg at han måtte stå i bussen på beina sine, men sidan vi (ikkje du) er personar med sexfikserte hjernar vinklar vi historien, slik at vi trur pikk har ereksjon. Altså stå.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Stå er det samme som ereksjon. Altså, pakk meinte at pikk fekk ereksjon. Ergo: stå.

Men her meinte han egentleg at han måtte stå i bussen på beina sine, men sidan vi (ikkje du) er personar med sexfikserte hjernar vinklar vi historien, slik at vi trur pikk har ereksjon. Altså stå.

:Nikke: Den egner seg bedre muntlig. Stå, Pikk. Stå-Pikk. Ståpikk....Mange muligheter. Litt barnslig og litt morsomt.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Aaah, tusen takk skal du ha :). Nå har jeg sittet i nesten 4 måneder og fundert på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...