Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Snikk-snakk flikk-flakk pikk-pakk.
Gjest Lompa Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 SENSUR på ord nr. fem! Dette må flyttes til seksualitet! (ja,jeg kjeder meg.....)
Gjest Fighter Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Pikk og Pakk skulle ta bussen. Det var bare et ledig sete, så Pakk satt seg og sa til Pikk: Du får stå, Pikk!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Pikk og Pakk skulle ta bussen. Det var bare et ledig sete, så Pakk satt seg og sa til Pikk: Du får stå, Pikk! Skjønte den ikke
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Noen som gidder å forklare den da???
Gjest Seleena Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Stå er det samme som ereksjon. Altså, pakk meinte at pikk fekk ereksjon. Ergo: stå. Men her meinte han egentleg at han måtte stå i bussen på beina sine, men sidan vi (ikkje du) er personar med sexfikserte hjernar vinklar vi historien, slik at vi trur pikk har ereksjon. Altså stå.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Stå er det samme som ereksjon. Altså, pakk meinte at pikk fekk ereksjon. Ergo: stå. Men her meinte han egentleg at han måtte stå i bussen på beina sine, men sidan vi (ikkje du) er personar med sexfikserte hjernar vinklar vi historien, slik at vi trur pikk har ereksjon. Altså stå. Den egner seg bedre muntlig. Stå, Pikk. Stå-Pikk. Ståpikk....Mange muligheter. Litt barnslig og litt morsomt.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Stå er det samme som ereksjon. Altså, pakk meinte at pikk fekk ereksjon. Ergo: stå. Men her meinte han egentleg at han måtte stå i bussen på beina sine, men sidan vi (ikkje du) er personar med sexfikserte hjernar vinklar vi historien, slik at vi trur pikk har ereksjon. Altså stå. Aaah, tusen takk skal du ha . Nå har jeg sittet i nesten 4 måneder og fundert på dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå