AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har endelig møtt en fyr jeg oppriktig kan se for meg å være i et forhold med.. Vært singel i 3 år. Vi har møttes 5 ganger, men ikke hatt sex enda. Han virker litt sjenert på akkurat det området.. Jeg så han sist på søndag, men har ikke hørt noe mer fra han. Er dette et dårlig tegn? Jeg prøver å ikke stresse, men kjenner panikken begynner å komme, for har jo opplevd å bli fadet ut tidligere.. Vet at jeg kan sende mld, men.. Menn pleier vel ikke å sitte å vente på at dama skal sende først? Han har vært veldig pratsom tidligere... Anonymkode: a3d18...3b1
Ardenus Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Spiller det noen rolle hvem som sender først? 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 5 minutter siden, Ardenus skrev: Spiller det noen rolle hvem som sender først? Nei, men mannfolk pleier liksom ikke å la tiden gå hvis de er interessert? Er det ikke sånn det er? :/ Anonymkode: a3d18...3b1
Ardenus Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Vi er alle forskjellige, personlig hadde jeg tatt kontakt for lenge siden og holdt det ved like. Det skader ikke at DU sender først, hvis dere ikke passer pga at du sender først så har dere ikke akkurat sterkt bånd fra før av. Kjør på! 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 13 minutter siden, Ardenus skrev: Vi er alle forskjellige, personlig hadde jeg tatt kontakt for lenge siden og holdt det ved like. Det skader ikke at DU sender først, hvis dere ikke passer pga at du sender først så har dere ikke akkurat sterkt bånd fra før av. Kjør på! Så du er enig i at han nok ikke er interessert lenger? Han pleier ikke å la det gå så lang tid nemlig.. Da føler jeg meg bare ekstra dum om han ikke svarer hvis jeg nå sender han mld.. Anonymkode: a3d18...3b1
Ardenus Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du er enig i at han nok ikke er interessert lenger? Han pleier ikke å la det gå så lang tid nemlig.. Da føler jeg meg bare ekstra dum om han ikke svarer hvis jeg nå sender han mld.. Anonymkode: a3d18...3b1 Kanskje, kanskje ikke, noen ganger så bare blir det sånn, jeg hadde nok ikke lagt for mye i det enda, men derimot hvis du sender en melding og han da ikke svarer hadde jeg nok tatt et hint. Jeg hadde sendt en melding for sikkerhetskyld. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har opplevd at menn har blitt lei av å alltid ta initiativ, og derfor ventet seg ihjel på at jeg som jente skulle ta kontakt. Dette er noe jeg har fått vite i etterkant. Hadde sendt en melding dersom jeg var deg TS! Lykke til! Anonymkode: f9f27...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Fader assa TS, ikke rot bort dette pga sånt tull om at mannen må sende først.. Herregud, som mann blir jeg ikke annet enn superglad når damene sender melding først. Og jeg er drittlei av alltid å ta initiativet og har begynt å droppe de som aldri tar initiativ. ikke noe å vente på. Mitt råd er å slutte med barnslighetene og sende melding til de du er interessert i. Desperasjon er et manneproblem. Få menn synes det virker desp at en dame de dater sender melding!!! Jesus Christ! Anonymkode: fe6b5...d33 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 19 timer siden, Ardenus skrev: Si ifra hva du endte opp med å gjøre Sendte han melding tok 14 timer før jeg fikk svar og det var ikke superentusiastisk, så lar nok ballen ligge hos han nå. Visste vel egentlig på forhånd at det lovte dårlig når han ikke tok kontakt, men. Anonymkode: a3d18...3b1
Ardenus Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte han melding tok 14 timer før jeg fikk svar og det var ikke superentusiastisk, så lar nok ballen ligge hos han nå. Visste vel egentlig på forhånd at det lovte dårlig når han ikke tok kontakt, men. Anonymkode: a3d18...3b1 men! nå vet du helt sikkert, ihvertfall litt mere, man dør ikke av å være den ivrige eller den som tar initiativet, så ikke tenk så mye neste gang, bare kjør på, selvfølgelig så trenger du ikke å virke super desp, men det skal MYE til. Syntes du var flink jeg, lett å si, ikke alltid lett å gjøre
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 35 minutter siden, Ardenus skrev: men! nå vet du helt sikkert, ihvertfall litt mere, man dør ikke av å være den ivrige eller den som tar initiativet, så ikke tenk så mye neste gang, bare kjør på, selvfølgelig så trenger du ikke å virke super desp, men det skal MYE til. Syntes du var flink jeg, lett å si, ikke alltid lett å gjøre Tusen takk skal prøve å ikke overtenke så mye neste gang, er bare så vanskelig når man er litt småbetatt og irriterende at han éne jeg virkelig liker ikke er like interessert Anonymkode: a3d18...3b1
Ardenus Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk skal prøve å ikke overtenke så mye neste gang, er bare så vanskelig når man er litt småbetatt og irriterende at han éne jeg virkelig liker ikke er like interessert Anonymkode: a3d18...3b1 Ja, vi er alle der, hadde du gitt råd til noen andre hadde du sikkert sagt det samme selv, man blir bare litt dott i hodet når man er opp i det selv. For alt du vet, så kanskje han tar kontakt med deg, han kan jo være en person som ikke sender så mye meldinger? Hvem veit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå