Gå til innhold

mensen og sex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan er det med dere jenter. Sørger dere for at mannen får sitt selv om dere har mensen?

Selv har jeg ikke noe i mot å suge han og/eller runke han i den perioden.. Litt pinsamt for meg, men gud så bra når "perioden" er over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan er det med dere jenter. Sørger dere for at mannen får sitt selv om dere har mensen?

Han får sitt, og jeg får mitt.

Skrevet

Sier som Clea: Han får sitt og jeg får mitt.

Skrevet

Synes også det er greit å kose med han når jeg har mensen. Ikke noe problem.

Jeg er ikke noe glad i å ha sex når jeg har mensen...sorry!

Skrevet

Slik som jeg har den så hadde det nok blitt en lite ok greie for både ham og meg, vondt overalt og det er ikke akkurat LITEN mengde vi snakker om, så nope, ikke noe æksjen her da.

Skrevet

Vi har sex som vanlig når jeg har mensen. Det er da bare litt blod. Jeg er glad samboeren min tåler såpass.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi har sex som vanlig når jeg har mensen. Det er da bare litt blod. Jeg er glad samboeren min tåler såpass.

Det blir jo endel blod - blod på penis, blod på hender.

Flekker på laken kan det vel også bli.

Så jeg holder meg langt unna sex under mensen.

Men andre aktiviteter enn samleie har vi jo.

Skrevet

*hmmpf*

Min vil ikke høre snakk om d... han får frysninger av tanken!

Men så klart er jeg mest k** akkurat i den perioden...

Han vil jo veldig gjerne ha en BJ da! *grrr* jeg vil ha orgasme!!!!!

Så siden han ikke vil gi meg d, blir d ikke no på han heller!!! :tunge1:

Hånda mi gir meg tilfredstillelsen i dusjen.... :sjarmor:

Så kan han bare ha d så godt!!!! :hoho:

I FEEL THE LITTLE DEVIL IN ME, MOHAHAHA....... :evil:

Skrevet

Blod på kroppen er da ikke farlig. Flekker på laken/sengetøy har vi aldri opplevd (det er jo ikke som om blodet renner konstant). Det er jo en smakssak, men selv kan jeg ikke se noen grunn til å la være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Blod på kroppen er da ikke farlig. Flekker på laken/sengetøy har vi aldri opplevd (det er jo ikke som om blodet renner konstant). Det er jo en smakssak, men selv kan jeg ikke se noen grunn til å la være.

Jeg vet det ikke renner konstant, men jeg synes det blir endel gris med blod på hender og penis. Men som du sier, det er jo en smaksak.

Skrevet

Det er VELDIG forskjellig hvor mye, jeg blør MYE! Dag 5 og 6-7 er det ikke så mye, og da er det greit. Dagene før så kommer det til å se ut som det har vært øksedrap i sengen om vi skal. :hoho:

Ikke noe stas når det er vondt i mage og rygg heller da....og kvalm, så det blir ikke noe BJ heller. Men han har da hender, så blir han utålmodig så greier han seg selv.

Gjest Gjesten
Skrevet

I dusjen dei første dagane, etter det på eit handkle i senga. Går så bra så. For hans del kunne vi gjort det uten handkle i senga heile tida, han bryr seg ikkje. Men så er det no ikkje han som står for å fjerne flekkar på lakenet heller...

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Som oftes har vi ikke sex de dagene jeg har mensen. Ikke fordi vi synes det er ekkelt,men fordi sex-lysten ikke er på topp med smerter i mage og rygg.

Vi har jo hatt sex når jeg har mensen noen ganger,og verken jeg eller sambo synes det er ekkelt. Det kommer jo ikke så mye blod(ikke hos meg iallefall)

Sambo driter i blodet bare han får sex :roll:

Skrevet

Hm..he heldig jeg da.. for oss spiller det ingen rolle..dama blør bare 1-2 dager..thats it

Skrevet

Setter inn en propp og har analsex.

Skrevet

Har mensen i 3 dager så jeg holder ut , men det er jo så mye ant kos vi kan gjøre sammen.

Skrevet

jeg styrer meg selv den uka, så får han blowjob..da er vel begge enige :sjarmor:

jeg gidder ikke og være barnslig og si < får ikke jeg, får ikke han> det blir for tåpelig etter min mening..men smak og behag..

Skrevet

For og si det sånn, og kjøre BRANNBIL, er ikke min side.

Men trenger han en hjelpende hånd er jeg selvsagt på plass...

Men slikt søl, orker jeg ikke tanken på!!

og det er pga at jeg har store blødninger, og da er ikke det tingen for oss...

Men smaken er som baken delt i 2..

Skrevet

Har funnet ut at han synes det er ekkelt å ha sex når jeg har mensen....

Før kunne vi godt ha sex når jeg ikke blødde så mye (blør alltid mest de to første dagene) og jeg trodde ikke det gjorde ham noe. Forrige dagen når mensen såvidt var begynt, jeg blødde veldig lite, var jeg småkåt og ga uttrykk for det, og fikk da vite at han synes det er ekkelt å ha sex når jeg har mensen...:-(

Skrevet

Min mann er heller ikke helt overbegeistret for sex når jeg har mensen.

Prøver å la vær de første par dager når det blør mye, men de neste dager pleier vi å løse problemet med å legge et håndklede i sengen :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...