AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 For at det skal komme overraskende regninger. Det gjelder norwegian kortet. Jeg skjønner meg ikke helt på det. Noen jeg kjenner har det, og opplever det helt uten kostnader. Jeg kommer til å ta i bruk avtalegiro og bruker aldri mer enn jeg har. Men kommer det renter av kontouttak i utlandet? Så da må det altså betales ekstra da? Anonymkode: 49eb0...174
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Du må gå inn og lese grundig betingelsen for å ha og bruke kortet. Du bør og ha annen nettbank (daglig bank) før du begynner med annen banks kredittkort. Tar du ut penger fra minibank i utladet så løoer det renter med en gang. Betaler du varer i butikk med kredittkortet, så kommer det regning ca. Den 30. I hver måned som skal betales den 15. I den neste måneden. Betaler du da ut hele regningen så får du ingen gebyr eller renter. Skal du ha papirfaktura så koster det ekstra. Får du faktura på mail, koster det ingenting. Anonymkode: 82239...bef
ajarRun Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Bank Norwegian tilbyr ikke avtalegiro på kredittkort. Norwegian-kortet er et av de kortene jeg bruker mest. Utrolig praktisk kort. Usikker på om det påløper renter på kontantuttak i utlandet, men du betaler bare 170 kroner per 10 000 kroner i renter per måned, så det vil uansett ikke utgjøre allverden. Og da har du all tryggheten kredittkort tilbyr. Husk å ta med flere kort på reise.
Frostrose Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har hatt norwegiankortet i mange år. Har tilsammen betalt 1,75kr i rente Jeg holdt da på å pusse opp, og var bevisst på at jeg ikke kom til å betale hele beløpet med en gang regningen kom, og ble overrasket over at det ble under 2 kr.
ajarRun Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 1 minutt siden, Frostrose skrev: Jeg har hatt norwegiankortet i mange år. Har tilsammen betalt 1,75kr i rente Jeg holdt da på å pusse opp, og var bevisst på at jeg ikke kom til å betale hele beløpet med en gang regningen kom, og ble overrasket over at det ble under 2 kr. Har du regnet med skattefradraget i det tallet?
Frostrose Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Har du regnet med skattefradraget i det tallet? Nei Alt i alt går jeg masse i pluss pga. cashpointene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå