AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Hvordan er sjefen og dine kollegaer på din arbeidsplass? Trives du? Hva Gjør du for å heve deg over det? Anonymkode: cdf15...9ee
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er sjefen og dine kollegaer på din arbeidsplass? Trives du? Hva Gjør du for å heve deg over det? Anonymkode: cdf15...9ee Heve meg ovver å ha dert bra? Anonymkode: 1e6fe...4f5 1
Anglofil Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Både arbeidsplassen og sjefene mine er supre. Jeg elsker jobben min. Helt supert miljø. Mvh Yvonne
Mari Y Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er sjefen og dine kollegaer på din arbeidsplass? Trives du? Hva Gjør du for å heve deg over det? Anonymkode: cdf15...9ee Har to stykker. En kan virke litt småsur, noen ganger, den andre er veldig utadvendt. Er generelt sett ikke mange problemer, overser det gjerne, om noen virker litt grinete. Jevnt over ganske ok miljø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå