AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Del Skrevet 29. juni 2016 Det er jo ikke bra med for mye salt. Men hvordan er det med saltvann nesespray?? Kan man bli saltforgiftet av det? Anonymkode: 13d27...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Del Skrevet 29. juni 2016 Nei. Kroppens væske inneholder 0,9 % salt. Det samme som saltvannsløsninger for nese og øyne samt sårvask. Skal du blir forgiftet så vet jeg ikke hvordan du skal å det til? Du bader i saltvann uten at det har negativ effekt på kroppen. Anonymkode: 2256c...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #3 Del Skrevet 29. juni 2016 Haha, tydelig at enkelte hjerner har tatt ferie. Saltforgiftet av saltvannsspray? Djeezus. Anonymkode: 2a922...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Del Skrevet 29. juni 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Kroppens væske inneholder 0,9 % salt. Det samme som saltvannsløsninger for nese og øyne samt sårvask. Skal du blir forgiftet så vet jeg ikke hvordan du skal å det til? Du bader i saltvann uten at det har negativ effekt på kroppen. Anonymkode: 2256c...83b Den jeg har inneholder 3,5% Anonymkode: 13d27...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå