Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.
Jeg fikk knall positiv EL test (CB digital og strimmel) fredag 17 juni, hadde samleie noen timer etter testen ble tatt.
Testet igjen på lørdag morgen med strimmel, ikke fult så positiv. Negativ igjen på søndag.
Ble bare samleie fredag fordi mannen skulle vekk  den helgen, typisk, men har veldig uregelmessig syklus.

Når tror dere eggløsningen skjedde?Jeg har gått ut i fra at det var fredag og at jeg derfor er 12 dpo i dag (blenda hvit test!Rsfu).
MEN, det kan jo være eggløsningen var lørdag og at jeg er 11 dpo??Jeg er ganske ny som prøver, så jeg blir helt forrvirret. :tongue:

Symptomer så langt:
Stikkinger/stølhet i magen, lysken og nedover beina og LEGGENE??8 dpo.
Har hatt mensmurringer fra 7/8 dpo-10 dpo.
9/10 dpo mensensmerter, men ingen TR.
En del utflod, masse lysegult slim (sorry detaljene).
Litt ømme bryst fra 7 dpo. (Kan jo være pga. TR)

I går etter samleie (10/11 dpo) kom det bittelitt brunlig utflod. Når jeg var på do noen timer seinere kom det litt slim, så ut som EL slim med bittelitt friskt blod inni slimet. Tenkte at nå kommer TRi natt,men i dag har jeg kun hatt lysegult slim igjen.

Jeg blir helt gal av denne ventingen!:fnise:
Har hatt en kur med Pergo forrige mnd.så hadde håpet at spiren satt denne gang.

Takk for svar ladies!

Anonymkode: 7b185...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testen blir positiv når hormonet LH stiger, og det er LH får egget til å slippe. Det skjer ei stund etter stigningen, oftest ca. 24 timer, tror jeg, men det kan være mellom 12-48 timer. Så det er sannsynlig at du hadde eggløsning på lørdag, og er 11 DPO :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Illy skrev:

Testen blir positiv når hormonet LH stiger, og det er LH får egget til å slippe. Det skjer ei stund etter stigningen, oftest ca. 24 timer, tror jeg, men det kan være mellom 12-48 timer. Så det er sannsynlig at du hadde eggløsning på lørdag, og er 11 DPO :) 

Takk for svar!Da er er det fortsatt håp.:)

Anonymkode: 7b185...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...