Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Kjøpte nylig en GHD rettetang da jeg har hørt mye bra om merket. Kjøpte GHD V gold professional styler max. Min forrige rettetang var fra elkjøp/expert og relativt billig, men herregud så mye bedre enn GHD. Forsøkte å rette håret mitt i går og krøllene var tilbake etter et par timer! Det har jeg aldri opplevd før. Min forrige billig-tang holdt håret rett i en uke, så hadde sikkelig forventning til en rettetang til 1800 kroner. 

Vurderer å sende inn en klage og håpe at jeg kan få igjen pengene mine, men synes det er så rart at den var så dårlig. Er det noen andre som har erfaring med denne rettetangen? Er det normalt at ny rettetang er dårlig i begynnelsen? 

Tenkte jeg skulle investere i et ordentlig produkt for en gang skyld, men virker som jeg bommet ordentlig :P  

I tillegg, noen som kan anbefale en bra rettetang? 1

Edit: Min forrige rettetang var denne: OBH Nordica Björn Axén Tools Pro rettetang 3098 til 599 kr. Tror jeg må holde meg til den. 

Endret av uN91s
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vits i å kjøpe ny hvis den du har funker greit. Jeg har også inntrykk av at ghd er veldig oppskrytt. Min billige funker fint :)

Anonymkode: 8182b...f26

Skrevet

Jeg gikk også til innkjøp av samme GHD som deg etter å ha lest og hørt mye bra om den. Synes ikke den er noe bedre enn min gamle som jeg kjøpte for 299.- for mange år siden. Kommer ikke til å kjøpe GHD flere ganger i alle fall.

Gjest uN91s
Skrevet

Da blir det refusjon. Jeg er redd min gamle kan begynne å brenne når som helst, så skal gå til innkjøp av en ny av samme merket. 

Jaja, da vet jeg at GHD ikke er så bra som de skal ha det til. Like greit, sparer jo over 1000 kroner nå :laugh:

Nå blir det bare å finne den gamle. Elkjøp i området har den ikke på lager. 

Skrevet

Jeg har derimot prøvd mange forskjellige av "billigmerkene", og ingen av dem har vært på langt nær så gode som ghd. Kanskje det avhenger av hårtype? :-)

Gjest uN91s
Skrevet
5 timer siden, stjernefrukt skrev:

Jeg har derimot prøvd mange forskjellige av "billigmerkene", og ingen av dem har vært på langt nær så gode som ghd. Kanskje det avhenger av hårtype? :-)

Ja, det kan være. Jeg har ordentlig tykt hår med korktrekkere- krøller. Så kan hende mitt hår er vanskeligere å rette ut. Vet ikke. Kanskje GHD tangen har for svak varme eller noe. Den fra elkjøp brukte jeg på 230 grader, men akkurat denne GHD tangen kjøpte jeg fordi det sto at den var for ekstra tykt og langt hår. Så tenkte den funket for de med tykt krøllete hår. La ikke merket til at man ikke kunne justere varmen på rettetangen. Det er jo litt dumt for den prisen. 

Hører jo alle skryte så av GHD så var litt rart :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...