Sommerfugl83 Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Mannen og jeg skal feire 10 år sammen og skal ut å spise om et par uker. En absolutt favoritt hos oss begge i er Dinner i Stortingsgata, men vi vil gjerne ha en romantisk kveld og er derfor ute etter en restaurant hvor tempo og støynivå er noe lavere. Det må ikke være for fancy, men maten må være god. Har trålet side opp og ned på Tripadvisor, men det er jo så mye å velge i... Har vært på Klosteret med en eks flere ganger tidligere så den er uaktuell. Ingen av oss er begeistret for indisk. Vi er begge veldig glad i sjømat. På forhånd takk for tips
Arista Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Plah eller Sawan? Sawan er kanskje litt støyende om du er der tors-lør, men veldig god mat.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Beste sjømaten i Oslo synes jeg du får på Solsiden. "Plateau de fruits de mer" med alt du kan tenke deg av reker, krabbe, sjøkreps, blåskjell, kongekrabbe, snøkrabbe, hummer, østers og kamskjell. Dyrt- men SÅ verdt det. Kjempefin utsikt over sjøen og kult, rustikt lokale. Er det sol og varmt er det digg å rusle bort til Skur 33 og ta et par drinker i solnedgangen. Ellers har Festningen bra mat og litt romantisk. Brasserie Hansken har KJEMPEGOD mat og fin uteservering. Min favoritt romantiske i Oslo er Brasserie Blanche, litt sånn lady og landstrykeren-stil, men er kanskje best om vinteren. Ekebergrestauranten har jo også kjempefin utsikt og beliggenhet da! Stå og kysse og se utover heeeeeeele Oslo 😍. Takserveringen på BAR Vulkan er og et fint sted. Serverer sånn trendy sharing food. Passer bra for kjærester det, og sol lenge. Anonymkode: c856b...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå