Gå til innhold

Ønsker restauranttips i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg skal feire 10 år sammen og skal ut å spise om et par uker. En absolutt favoritt hos oss begge i er Dinner i Stortingsgata, men vi vil gjerne ha en romantisk kveld og er derfor ute etter en restaurant hvor tempo og støynivå er noe lavere. ;) Det må ikke være for fancy, men maten må være god. Har trålet side opp og ned på Tripadvisor, men det er jo så mye å velge i...

Har vært på Klosteret med en eks flere ganger tidligere så den er uaktuell.

Ingen av oss er begeistret for indisk.

Vi er begge veldig glad i sjømat.

På forhånd takk for tips  :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plah eller Sawan? Sawan er kanskje litt støyende om du er der tors-lør, men veldig god mat. 

AnonymBruker
Skrevet

Beste sjømaten i Oslo synes jeg du får på Solsiden. "Plateau de fruits de mer" med alt du kan tenke deg av reker, krabbe, sjøkreps, blåskjell, kongekrabbe, snøkrabbe, hummer, østers og kamskjell. Dyrt- men SÅ verdt det. Kjempefin utsikt over sjøen og kult, rustikt lokale. Er det sol og varmt er det digg å rusle bort til Skur 33 og ta et par drinker i solnedgangen. 

Ellers har Festningen bra mat og litt romantisk. Brasserie Hansken har KJEMPEGOD mat og fin uteservering. Min favoritt romantiske i Oslo er Brasserie Blanche, litt sånn lady og landstrykeren-stil, men er kanskje best om vinteren. 

Ekebergrestauranten har jo også kjempefin utsikt og beliggenhet da! Stå og kysse og se utover heeeeeeele Oslo 😍.

Takserveringen på BAR Vulkan er og et fint sted. Serverer sånn trendy sharing food. Passer bra for kjærester det, og sol lenge. 

Anonymkode: c856b...569

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...