Gjest Verdande Skrevet 29. juni 2016 #1 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg har brukt Picasa fast i flere år nå. Synes det er et godt program for å ha full oversikt over bildene mine, importere og gjøre små justeringer på dem. Men jeg ser nå at Google ikke skal oppdatere det videre... Så, hva bruker dere som har fotografi som en hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaff Skrevet 17. juli 2016 #2 Del Skrevet 17. juli 2016 Har du forsøkt Photoscape? Det er littegranne annerledes enn Picasa, men et fint bilderedigeringsprogram for fotoentusiaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3 Del Skrevet 17. juli 2016 Må du oppdatere den da? Jeg er veldig fornøyd sånn den er nå Kan ikke huske å ha oppdatert den Anonymkode: f3f7b...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 17. juli 2016 #4 Del Skrevet 17. juli 2016 https://pixlr.com/ Bilderedigering rett i nettleseren. Helt gratis. Jeg bruker det ofte når jeg ikke har tilgang på photoshop. Det hjelper deg dog ikke med organiseringen av bildene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 17. juli 2016 #5 Del Skrevet 17. juli 2016 5 timer siden, piaff skrev: Har du forsøkt Photoscape? Det er littegranne annerledes enn Picasa, men et fint bilderedigeringsprogram for fotoentusiaster. Det skal jeg sjekke ut! 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Må du oppdatere den da? Jeg er veldig fornøyd sånn den er nå Kan ikke huske å ha oppdatert den Anonymkode: f3f7b...8b3 Mener å ha lest noe om at det ikke vil bli mulig å laste det ned etter hvert heller? 4 timer siden, fruBeist skrev: https://pixlr.com/ Bilderedigering rett i nettleseren. Helt gratis. Jeg bruker det ofte når jeg ikke har tilgang på photoshop. Det hjelper deg dog ikke med organiseringen av bildene dine. Det er organiseringen og oversikten som er et av hovedfordelene med programmet dessverre, har tilgang på photoshop når jeg virkelig trenger redigering. Men takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 21. august 2016 #6 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg endte med å kjøpe meg Lightroom, er veldig fornøyd hittil! Det har akkurat de funksjonene jeg ønsket meg, og mer Måtte lete litt for å finne bare Lightroom, og ikke Creative Cloud-abonnement, men jeg fant det her, om noen andre skulle være interesserte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå