Gå til innhold

Picasa legges ned - alternativer?

Gjest Verdande

Anbefalte innlegg

Gjest Verdande

Jeg har brukt Picasa fast i flere år nå. Synes det er et godt program for å ha full oversikt over bildene mine, importere og gjøre små justeringer på dem. Men jeg ser nå at Google ikke skal oppdatere det videre...

Så, hva bruker dere som har fotografi som en hobby? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Har du forsøkt Photoscape? Det er littegranne annerledes enn Picasa, men et fint bilderedigeringsprogram for fotoentusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må du oppdatere den da? Jeg er veldig fornøyd sånn den er nå :) Kan ikke huske å ha oppdatert den :P

Anonymkode: f3f7b...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://pixlr.com/

Bilderedigering rett i nettleseren. Helt gratis. Jeg bruker det ofte når jeg ikke har tilgang på photoshop. Det hjelper deg dog ikke med organiseringen av bildene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
5 timer siden, piaff skrev:

Har du forsøkt Photoscape? Det er littegranne annerledes enn Picasa, men et fint bilderedigeringsprogram for fotoentusiaster.

Det skal jeg sjekke ut! :)

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du oppdatere den da? Jeg er veldig fornøyd sånn den er nå :) Kan ikke huske å ha oppdatert den :P

Anonymkode: f3f7b...8b3

Mener å ha lest noe om at det ikke vil bli mulig å laste det ned etter hvert heller? :(

4 timer siden, fruBeist skrev:

https://pixlr.com/

Bilderedigering rett i nettleseren. Helt gratis. Jeg bruker det ofte når jeg ikke har tilgang på photoshop. Det hjelper deg dog ikke med organiseringen av bildene dine.

Det er organiseringen og oversikten som er et av hovedfordelene med programmet dessverre, har tilgang på photoshop når jeg virkelig trenger redigering. Men takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Verdande

Jeg endte med å kjøpe meg Lightroom, er veldig fornøyd hittil! Det har akkurat de funksjonene jeg ønsket meg, og mer :nigo:

Måtte lete litt for å finne bare Lightroom, og ikke Creative Cloud-abonnement, men jeg fant det her, om noen andre skulle være interesserte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...