Teardrop Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Kommer eggløsnigsslimet før eller etter selve eggløsningen? Er det for sent å ha sex når man har slim på papiret?
Snurrepurre Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Det kommer alt fra noen dager før, til under EL. Når EL er over så opphører du :-) Slim = fruktbar. Hopp til køys
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 http://www.syklus.info/ Anonymkode: 04f0a...d5a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Du kan ikke basere fruktbarhet på slimete utflod. Bruk eggløsningstester. Anonymkode: da332...8dc
Snurrepurre Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke basere fruktbarhet på slimete utflod. Bruk eggløsningstester. Anonymkode: da332...8dc Joda, eggløsningssekret er et ganske sikkert tegn :-) Legen min anbefalte meg å følge med på endringene, og sa at ELslim er en av de sikreste indikatorene på EL. Sjeldent man har slimete utflod utenom EL
Snurrepurre Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke basere fruktbarhet på slimete utflod. Bruk eggløsningstester. Anonymkode: da332...8dc Joda, eggløsningssekret er et ganske sikkert tegn :-) Legen min anbefalte meg å følge med på endringene, og sa at ELslim er en av de sikreste indikatorene på EL. Sjeldent man har slimete utflod utenom EL men.. Ikke si at du "misforsto" innlegget mitt dithen at jeg mente slim=fruktbar, i alle tilfeller. Mente selvfølgelig i tilfeller hvor man vet at man har EL, og ikke har sykdommer som gjør at man ikke har EL etc. I en normal syklus så er slim = de dagene man er mest fruktbar. (For å ha avklart det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå