AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 En relativt ny venn tok altså hånda på låret mitt når vi satt ved siden av hverandre. Det skulle på en måte være casually hvis dere skjønner, at han "lente seg" litt på låret mitt når han snakket med meg og personen på min andre side, ikke noe seksuelt altså, men jeg merket likevel at han gjorde det bevisst. Han hadde ikke hånda der hele tiden altså, han tok den relativt fort bort men prøvde liksom å røre låret mitt så ofte som mulig når han skulle si noe til personen til venstre for meg eller gi meg noe. Jeg hadde på meg et ganske kort skjørt da og ikke strømpebukse. Jeg skjønte ingenting og reagerte med å rette meg opp litt i ryggen, sjekke at jeg satt godt på min side av stolen (som jeg også gjorde) og later som om jeg ikke merket at han hadde hånda der. Det var ikke det at det var så ukomfortabelt, bare veldig nytt for jeg er ikke akkurat en guttemagnet. Men jeg tok den ikke bort eller endret sittestilling heller altså, så jeg lot han ha den der (de gangene han hadde håmda der) men ga ikke noen signaler tilbake. Mitt første spørsmål er: betyr dette at han liker meg, eller er det bare gutteinstinktet etter pupper, rumpe og lår som slo inn? Jeg er ikke noe pen nemlig. Var bare med han noen dager da, men noe lignende skjedde ikke igjen bortsett fra en gang han poket meg litt på skulderen. Mitt andre spørsål: Hvilke signaler sendte jeg han ved å reagere på den måten jeg gjorde? Jeg er verdens værste flørter så hadde blitt utrolig glad for litt hjelp Anonymkode: 839e7...d55 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Dere har ikke begge tilfeldigvis aspergers? Anonymkode: 84de0...cb5 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har ikke begge tilfeldigvis aspergers? Anonymkode: 84de0...cb5 Haha Hadde det vært en diagnose som het flørteasperges hadde jeg sikkert hatt det. Ingenting som sa meg at han hadde det, virket ganske populær og sosial:) Anonymkode: 839e7...d55
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Og en ting til: altså jeg satt der ikke som en tulling og stirra ut i lufta, vi hadde en god tone og det var ikke kleint eller pinlig eller noe, han bare liksom hadde hånda der Anonymkode: 839e7...d55
Gjest Sitronvann Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Jeg ville ansett det som et forsøk på flørt. Men hvis du ikke ga han noe respons ved å ta på handa hans eller berøre han på noe vis så er det mulig at han tolket deg som uinteressert. Men, så er det noen menn som er glad i fysisk kontakt med alle. Så du må nesten bare se det an. Tar han kontakt, initiativ, teksting?
Katten.2.0 Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Det er noe jeg kunne gjort ubevisst, men også noe jeg kunne gjort bevisst som flørt! Det kommer an på resten av tonen i samtalen.
Teriyaki Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Kommer an på kulturen også. Jeg har en kollega/venn som er fra en kultur hvor kroppskontakt er mer vanlig. Han stryker meg stadig i håret, tar meg i hånda, klapper meg på skulderen osv. Og kunne sikkert helt fint tatt hånda på låret mitt også. Han mener absolutt ikke noe med det, annet enn at det er naturlig for han og for øvrig også en måte å vise vennskapelig omsorg for de han har rundt seg. Men sett bort fra det så virker det litt som et slags forsøk på flørting når han stadig gjorde det i løpet av samtalen deres. 1
Jus sanguinis Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En relativt ny venn tok altså hånda på låret mitt når vi satt ved siden av hverandre. Det skulle på en måte være casually hvis dere skjønner, at han "lente seg" litt på låret mitt når han snakket med meg og personen på min andre side, ikke noe seksuelt altså, men jeg merket likevel at han gjorde det bevisst. Han hadde ikke hånda der hele tiden altså, han tok den relativt fort bort men prøvde liksom å røre låret mitt så ofte som mulig når han skulle si noe til personen til venstre for meg eller gi meg noe. Jeg hadde på meg et ganske kort skjørt da og ikke strømpebukse. Jeg skjønte ingenting og reagerte med å rette meg opp litt i ryggen, sjekke at jeg satt godt på min side av stolen (som jeg også gjorde) og later som om jeg ikke merket at han hadde hånda der. Det var ikke det at det var så ukomfortabelt, bare veldig nytt for jeg er ikke akkurat en guttemagnet. Men jeg tok den ikke bort eller endret sittestilling heller altså, så jeg lot han ha den der (de gangene han hadde håmda der) men ga ikke noen signaler tilbake. Mitt første spørsmål er: betyr dette at han liker meg, eller er det bare gutteinstinktet etter pupper, rumpe og lår som slo inn? Jeg er ikke noe pen nemlig. Var bare med han noen dager da, men noe lignende skjedde ikke igjen bortsett fra en gang han poket meg litt på skulderen. Mitt andre spørsål: Hvilke signaler sendte jeg han ved å reagere på den måten jeg gjorde? Jeg er verdens værste flørter så hadde blitt utrolig glad for litt hjelp Anonymkode: 839e7...d55 Til dit første spørsmål er svaret selvsagt at han liker deg. Hvis ikke ville han ikke gjort det. Til ditt andre spørsmål er svaret at du sendte avvisende signaler, som du kanskje ikke ønsket å sende? Det siste svaret ditt er i hvert fall noe som gir meg som mann frysninger i forhold til at feminister krever at kvinner skal bli trodd.
Gjest Gaea Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Det er vel en liten mulighet for at det ikke ligger noe bak det, men personlig har jeg aldri opplevd at det ikke er et forsøk på flørting; de prøver seg frem og ser an reaksjonen de får, men det er ikke så åpenbar flørting at det blir klein stemning om den andre parten ikke responderer. For meg har det alltid vært menn jeg allerede har et vennskap eller annen type relasjon til, de "satser" jo mer enn det fremmede gjør, og bruker derfor mer tid på å føle seg fram. Har aldri hatt noe særlig kroppskontakt med kvinnelige venner - bare om det er trangt om plassen og evt avskjedsklem - kun fra menn hvor det etterhvert har blitt tydelig at de vil noe mer.
Gjest Lithe. Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 (endret) Kan selvsagt hende at han gjorde det ubevisst, men sjansen for at det var bevisst er sikkert større? Vet egentlig ikke. Haha, det er vel mest vanlig å ta hensyn til intimgrenser, ikke gå klint oppi ansiktet på fremmede man snakker med eller ta de på låret, for eksempel. Kan hende at han er ny når det gjelder berøringsteknikken når han skal sjekke opp noen; men man må være litt forsiktig på hvor man berører, hehe. Å ta noen man ikke kjenner eller har vært intime med direkte på låret er over streken til beføling. Unehagelig, rett og slett! Blir nesten like snodig som å begynne å beføle meg i ansiktet eller kludre meg i håret før man har sagt hei. Kanskje bedre å være litt borti armen, hånda, på genseren eller veska? Men uansett, er du interessert? Endret 18. august 2016 av Lithe. skrivefeil
Hjärtat Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Det her er jo supervanskelig å tolke. Det høres jo ut som flørting, men litt rart at det ble med den ene gangen. Han kan ha flørtet, og det kan ha vært fordi han er interessert, eller det kan være fordi han er en flørter, og flørter med alt og alle (har et par kompiser som er sånn, helt håpløst, haha), eller han kan bare være veldig komfortabel med nærkontakt og ikke tenke noe over det i det hele tatt. Synes forøvrig det er trist at du sier du ikke er noe pen, for det kan det jo godt hende at mange synes at du er, i tillegg har jo sjarm og selvsikkerhet mye å si. Ikke tenk sånn om det selv! :-) Er du interessert og du opplever at han flørter igjen, kan du jo prøve å holde øyekontakten litt ekstra lenge og kanskje prøve å ta litt på han tilbake? Men ikke for lenge og ikke for mye, da kan det bli veldig teit. Huff, flørting er ikke lett, men prøv å ha det gøy, og ikke legg så mye i det!:-) 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #12 Skrevet 29. juni 2016 13 timer siden, Katten.2.0 skrev: Får ikke denne boksen bort Takk for svar! Men dere tror ikke han gjorde det, vel, fordi han er en gutt? De fleste gutter ville vel gledelig tatt på puppene til en jente uavhengig om han hadde likt henne eller ikke. Kanskje det er litt sånn? Anonymkode: 839e7...d55
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Venn tok hånda på låret mitt, hva betyr det? Anonymkode: 839e7...d55 Da ble du nok voldtatt. For du hadde jo ikke samtykket. Anonymkode: 6ffae...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #15 Skrevet 3. juli 2016 Hadde den samme opplevelsen med en kollega på fest. Han tok meg helt forsiktig på låret kjemperaskt, og det var åpenlyst en bevisst handling. Han har kjæreste så jeg gjorde naturligvis ingenting tilbake. Fikk et inntrykk av at han bare måtte teste ut om han kunne uten at jeg skjøv han bort. Han likte meg vel kanskje litt og da, så han måtte kanskje bare ha bekreftelse på at han kunme fptt meg om han ville. Anonymkode: 636d3...cf3
Gjest Cartman Skrevet 3. juli 2016 #16 Skrevet 3. juli 2016 Noen liker lammelår, andre liker kyllingbryst. Jeg tror du vet svaret allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå