Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Skal på en date med en jeg traff via KG, det jeg lurer på er om det vil skremme han bort dersom jeg tar opp ting han har svart i ulike tråder. Dvs hans synspunkter til div ting. Vil ikke skremme han bort med det faktum at jeg har snoket på svarene hans, men jeg er kvinne så shoot me :rolleyes:

Anonymkode: 0717b...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Du vil jo bli kjent med personen. Hvis hans synspunkter er helt på jordet i forhold til dine, så er det jo greit å få det på plass.

Gjest Sitronvann
Skrevet

Hvis han ikke tåler at du tar opp hva han har skrevet i full offentlighet på kg så vet du at han ikke er noe å satse på.. :fnise:

Lykke til forresten :)

Skrevet

Du vil vel ha en modig fyr? Skrem i vei.

• Liker 2
Skrevet

Traff du ham via KG så vil det vel falle naturlig? Han har nok div spørsmål til dine skriblerier også :)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Skal på en date med en jeg traff via KG, det jeg lurer på er om det vil skremme han bort dersom jeg tar opp ting han har svart i ulike tråder. Dvs hans synspunkter til div ting. Vil ikke skremme han bort med det faktum at jeg har snoket på svarene hans, men jeg er kvinne så shoot me :rolleyes:

Anonymkode: 0717b...696

Og du tror ikke menn som kan være interessert i noen her snoker på profilen til den aktuelle damen?

Anonymkode: 9ba8e...6db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...