AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hei, Skal på en date med en jeg traff via KG, det jeg lurer på er om det vil skremme han bort dersom jeg tar opp ting han har svart i ulike tråder. Dvs hans synspunkter til div ting. Vil ikke skremme han bort med det faktum at jeg har snoket på svarene hans, men jeg er kvinne så shoot me Anonymkode: 0717b...696
Ardenus Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Hvorfor ikke? Du vil jo bli kjent med personen. Hvis hans synspunkter er helt på jordet i forhold til dine, så er det jo greit å få det på plass.
Gjest Sitronvann Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Hvis han ikke tåler at du tar opp hva han har skrevet i full offentlighet på kg så vet du at han ikke er noe å satse på.. Lykke til forresten
Forundret.. Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Traff du ham via KG så vil det vel falle naturlig? Han har nok div spørsmål til dine skriblerier også
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Skal på en date med en jeg traff via KG, det jeg lurer på er om det vil skremme han bort dersom jeg tar opp ting han har svart i ulike tråder. Dvs hans synspunkter til div ting. Vil ikke skremme han bort med det faktum at jeg har snoket på svarene hans, men jeg er kvinne så shoot me Anonymkode: 0717b...696 Og du tror ikke menn som kan være interessert i noen her snoker på profilen til den aktuelle damen? Anonymkode: 9ba8e...6db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå