Gå til innhold

Kosing etter sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar du initiativ til å kose etter sex? Eller har du ikke behov for det?  

Anonymkode: 827dd...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på settinga, men ikke meg i mot, så lenge man kan stryke, eventuelt prate mens man ligger der :)

Skrevet

Gidder normalt sett ikke det, men så er ikke jeg sånn superkosete ellers da. Hender en sjelden gang at jeg ligger på armen en stund da :)

Skrevet

Elsker kos hele døgnet så sier ikke nei takk til kos etter sex.

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på situasjonen. Noen ganger trenger man litt space for å kjøle seg ned, noen ganger gar man en kjappis, mens andre ganger faller det seg naturlig. Spesielt viktig er det etter litt røffere sex (se aftercare).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i fysisk kontakt. Og elsker å bare ligge i armene til hverandre etterpå.

Anonymkode: 229e4...7e0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar du initiativ til å kose etter sex? Eller har du ikke behov for det?  

Anonymkode: 827dd...f48

Dette handler om deg og dine behov, ikke sant? I så fall kan det være av interesse å vite at menn og kvinner er forskjellige. Menn har ikke så mye behov for, og gir derfor heller ikke så mye, kos.

Skrevet

Liker kosing, masse kosing i løpet av dagen! Men etter sex liker jeg å være litt alene, det blir for varmt å skulle ligge inntil noen da

Gjest New Girl
Skrevet
4 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Dette handler om deg og dine behov, ikke sant? I så fall kan det være av interesse å vite at menn og kvinner er forskjellige. Menn har ikke så mye behov for, og gir derfor heller ikke så mye, kos.

Kosing er ikke en kjønnsgreie. Det er individuelt. Her er det hvert fall mannen som har størst behov for kos.

AnonymBruker
Skrevet

I et forhold, ja definitivt. Men etter sex med ONS eller eskorte, not som much.

Anonymkode: 121e8...82e

Skrevet

Jeg vil gjerne kose etter sex, men ofte vi må kjøles ned litt først. Sambo er ikke alltid like interessert, men stort sett. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Stemmer overhode ikke. I alle forhold jeg har vært i har mannen vært kosete. Samboeren min nå er ekstremt kosete. Han får aldri nok kos. Tror de menn som ikke liker kos ikke har fått riktig kos. Prøv ut å bli "klødd" over hele kroppen med neglene så opplever nok de fleste et nytt nivå av nytelse.

Anonymkode: a9a39...e5a

Skrevet
26 minutter siden, New Girl skrev:

Kosing er ikke en kjønnsgreie. Det er individuelt. Her er det hvert fall mannen som har størst behov for kos.

Jo, kosing er en kjønnsgreie, og kosing er en kjønnsgreie fordi det appellerer mest til kvinner på kjønnsbasis. Hvor vanskelig kan det egentlig være? Vi har menn og vi har kvinner. Dette er kjønn, og de er forskjellige.

Gjest New Girl
Skrevet
1 minutt siden, Jus sanguinis skrev:

Jo, kosing er en kjønnsgreie, og kosing er en kjønnsgreie fordi det appellerer mest til kvinner på kjønnsbasis. Hvor vanskelig kan det egentlig være? Vi har menn og vi har kvinner. Dette er kjønn, og de er forskjellige.

Fullt klar over at menn og kvinner er forskjellige. Men behovet for kos er ikke kjønnsbestemt. Det appellerer til de som liker det og det er individuelt. 

Skrevet
14 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

En sten kan ikke flyve. Jun sanguinis kan ikke flyve. Ergo er Jus sanguinis en sten!

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, New Girl skrev:

Fullt klar over at menn og kvinner er forskjellige. Men behovet for kos er ikke kjønnsbestemt. Det appellerer til de som liker det og det er individuelt. 

Jo, behovet for kosing er kjønnsbestemt, kjønnsmessig er kosing en kvinnegreie, og det er nettopp derfor jeg svarer deg, fordi jeg er uenig i den politiske implikasjonen som du insinuerer, at kjønn er irrelevant.

Skrevet
1 minutt siden, Jus sanguinis skrev:

Jo, behovet for kosing er kjønnsbestemt, kjønnsmessig er kosing en kvinnegreie, og det er nettopp derfor jeg svarer deg, fordi jeg er uenig i den politiske implikasjonen som du insinuerer, at kjønn er irrelevant.

Du skrev "menn har ikke like mye behov for kosing", hvilket er feil. Mange menn har veldig stort behov for fysisk stimuli som inkluderer sensuell berøring og nakenhet, også kalt for det barnslige ordet kosing.

• Liker 2
Skrevet (endret)
17 minutter siden, blæddi skrev:

Du skrev "menn har ikke like mye behov for kosing", hvilket er feil. Mange menn har veldig stort behov for fysisk stimuli som inkluderer sensuell berøring og nakenhet, også kalt for det barnslige ordet kosing.

Nei, det er ikke feil. Kjønnsmessig er det og blir det kvinner som har det største behovet for kos. Hvorfor ønsker du egentlig å nekte for dette? Det er ikke akkurat slik at kvinner kjønnsmessig taper på denne kjønnsmessige erkjennelsen, snarere tvert i mot.

Endret av Jus sanguinis
Skrevet

De utallige gangene eg har hatt sex i løpet av livet, så har klærne vært på igjen innen 5 minutter hver eineste gang - unntak er ved fyllepuling når vi har sovnet etterpå. Eg har aldri blitt liggende i senga for å kose med partner etter sex, for eg har absolutt intet behov for det - så lenge eg har fått min orgasme, så er alt flott. Om min sengepartner hadde hatt behov for noe sånt, så hadde eg ærlig talt ikkje hatt peiling på hva eg skulle gjøre, og eg trur egentlig ikkje eg ville vært særlig komfortabel med det heller, for eg vil egentlig bare kle meg og være i fred etterpå..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jus sanguinis skrev:

Nei, det er ikke feil. Kjønnsmessig er det og blir det kvinner som har det største behovet for kos. Hvorfor ønsker du egentlig å nekte for dette? Det er ikke akkurat slik at kvinner kjønnsmessig taper på denne kjønnsmessige erkjennelsen, snarere tvert i mot.

Jeg har vært i flere forhold, og i alle de forholdene, så har mennene hatt et stort behov for fysisk kontakt, da mye kos og, ikke bare sex. Så jeg tror ikke det har noe med kjønn og gjøre, men at mennesker er forskjellige.

Anonymkode: 229e4...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...