Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å nei, jeg hater det. Han var voldelig mot meg da vi var i lag og har vært det i mange år. Tilfeldigvis fikk jeg vite nå at han var blitt singel og jeg er redd han enda mer nå. Hva om han vil komme etter meg? Han ikke gjort det etter bruddet så langt, men han er så ustabil. 

Anonymkode: 98c42...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kontaktet politiet bare for en prat og hørt om muligheter for besøksforbud hvis du føler deg truet. 

Du taper hvertfall ikke noe på det og de kan da loggføre det hvis det skulke skje noe i fremtiden. 

Ønsker deg lykke til og at sommeren kan bli bekymringsfri :)

AnonymBruker
Skrevet

Har allerede vært i kontakt med politiet. De anbefalte å ikke foreta noe med mindre han 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har allerede vært i kontakt med politiet. De anbefalte å ikke foreta noe med mindre han 

prøver på noe mot meg. Så det er altså ingenting annet å gjøre enn å håpe på det beste da. Det har vært av og på forhold mellom de to, så jeg mistenker at han kan ha vært stygg mot henne også. 

Skrevet

Du kan melde deg på et selvforsvar kurs, eller noen annen form for kampsport, det gir det økt selvtillt og trygghet ovenfor deg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Charlene87 skrev:

Du kan melde deg på et selvforsvar kurs, eller noen annen form for kampsport, det gir det økt selvtillt og trygghet ovenfor deg selv. 

Jeg er gravid, så blir litt vanskelig å melde meg på noe slikt med det første :) men ideen var ikke dum. Ellers får jeg bare passe på at dørene er låst og ingen rare telefoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet om dette før? Ikke at han vsr singel, men at du var redd han skulle oppsøke deg lenge etter?

Anonymkode: b7e11...752

Skrevet
17 timer siden, Charlene87 skrev:

Dette er et elendig råd. Kampsport er for det første farlig, mange skader seg, det er dyrt og det har tilnærmet null effekt mot noen som er bevæpnet. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Dette er et elendig råd. Kampsport er for det første farlig, mange skader seg, det er dyrt og det har tilnærmet null effekt mot noen som er bevæpnet. 

For en idiotisk begrunnelse.

Anonymkode: 90d5e...03f

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For en idiotisk begrunnelse.

Anonymkode: 90d5e...03f

Hvilken av delene?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden dere var sammen?

Anonymkode: 254b2...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...