Gå til innhold

Sexting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært sammen med typen min så veldig lenge så jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå, men jeg har lyst til å sende han en litt sexy melding. Problemet er bare at jeg er helt vanvittig dårlig på sånt. Jeg føler det blir så keitete og flaut. Men herregud, en gang må jeg få ut fingeren. Noen her som kan gi meg noen gode råd? Føler ikke at jeg bare kan sende det helt ut av det blå heller, eller kan jeg? Og hva skal jeg egentlig skrive? Føler meg som en tenåring igjen.

Anonymkode: ece91...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lurt. Kan i verste fall ende med brudd

Anonymkode: 4fb6a...ad1

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da?

Anonymkode: ece91...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke påstå at denne kommer til å slå ann, men fyren min ble kåt av den. Jeg er veldig ny på sexting, og mange andre er nok bedre. Føler selv at greien med sexting er når den i andre enden ser for seg akkurat du gjøre dette med dem og evt. husker tilbake til sist gang dere var sammen. Forventingen er tingen. Her var det jeg skrev, endret litt bare, til bokmål blant annet, den er bedre på dialekt synes jeg: Jeg har så lyst på deg nå.. Vil ha deg her.. Vil kysse deg, starte me øreflippen, nedover halsen, helt ned til boxerkanten imens jeg kler av deg... Kle deg helt naken og suge deg til du kommer..

Anonymkode: 23e12...3fa

Skrevet

Sexting er egentlig ganske lett, du skriver akkurat det du har lyst til å gjøre med den andre personen, eventuelt med deg selv

Feks, vet du at kjæresten din liker å bli bundet fast osv, så sender du noe ala "Skulle ønske du var her, så jeg kunne ha bundet deg fast til senga og brukt deg akkurat som jeg ville, "sett flere detaljer her""

Si hva du ønsker med en sexy/dirty tone.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

for no forbanna tull.
99% av alle menn elsker slikt.
bare send han en mld og skriv at du sitter i sexy undertøy og tenker på han. evt send med et bilde av strømpene el trusa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...