Pikeliten Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hei Jeg har for tiden ikke tilgang på treningssenter med yogatimer på og trenger fortsatt litt guiding gjennom en økt. Er det noen som har forslag til gode sider/apper/youtubekanaler eller liknende med yogaøkter? Gjerne på norsk, men engelsk går også bra. Liker helst at det ikke er musikk i bakgrunnen og at det er enkelt å høre hva instruktøren sier.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Yoga with Adriene! Kan anbefale hennes 30 days of yoga-program. Anonymkode: ed829...651 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Jeg bruker noe som heter yoga studio, kostet 50 kr eller noe, men anbefales veldig :D du kan velge om du i hovedsak vil trene yoga for bevegelighet, "styrke", blanding, tøying, ryggvondt osv. Og i tillegg kan du velge mellom forskjellige vanskelighetsnivåer. Velg videon du vil se, er en dame som gjør øvelsene sammen deg og gir forklaringer underveis osv. Anonymkode: 3f0d5...d4a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker noe som heter yoga studio, kostet 50 kr eller noe, men anbefales veldig :D du kan velge om du i hovedsak vil trene yoga for bevegelighet, "styrke", blanding, tøying, ryggvondt osv. Og i tillegg kan du velge mellom forskjellige vanskelighetsnivåer. Velg videon du vil se, er en dame som gjør øvelsene sammen deg og gir forklaringer underveis osv. Anonymkode: 3f0d5...d4a Jeg er tydeligvis elendig til å lese... For denne appen er både på engelsk, og med rolig musikk i bakgrunnen... Men stemmene er høyere og mye tydeligere enn musikken da, er sånn typisk rolig toga musikk bare. Anonymkode: 3f0d5...d4a
Pikeliten Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2016 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker noe som heter yoga studio, kostet 50 kr eller noe, men anbefales veldig :D du kan velge om du i hovedsak vil trene yoga for bevegelighet, "styrke", blanding, tøying, ryggvondt osv. Og i tillegg kan du velge mellom forskjellige vanskelighetsnivåer. Velg videon du vil se, er en dame som gjør øvelsene sammen deg og gir forklaringer underveis osv. Anonymkode: 3f0d5...d4a Hvor finner du "Yoga Studio"? Er det en app? Edit: Jeg er tydeligvis elendig til å lese selv, ser jo at du skriver at det er en app litt lenger ned... Trekker litt ned at det er musikk i bakgrunnen, selv rolig "yogamusikk", men liker godt at man tydeligvis kan velge mellom forskjellige typer Endret 29. juni 2016 av Pikeliten Se tilføyelse
Pikeliten Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2016 15 timer siden, betrevitaren skrev: DoYogaWithMe. Fantastisk Oj, ser spennende ut Skal prøves!
Pikeliten Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Yoga with Adriene! Kan anbefale hennes 30 days of yoga-program. Anonymkode: ed829...651 Ser også spennende ut, hun er jo superpoppis på Youtube i alle fall.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 19 timer siden, betrevitaren skrev: DoYogaWithMe. Fantastisk Så supert ut!
CoolSistah Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Den 28.6.2016 at 21.11, AnonymBruker skrev: Yoga with Adriene! Kan anbefale hennes 30 days of yoga-program. Anonymkode: ed829...651 Disse er kjempebra! Jeg holdt på et år med videoene hennes, nå er jeg på jakt etter noe litt mer utfordrende. Kan anbefales på det sterkeste!
FantasDick Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 Yoga with Adriene på YouTube - hun er så behagelig!
Rumle Skrevet 2. juli 2016 #12 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Litt OT, men likevel - ser dere igjennom hele videoen først, og så gjør det etterpå samtidig som dere følger videoen på nytt, eller hva? Endret 2. juli 2016 av Rumle
Pikeliten Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2016 Den 2. juli 2016 at 22.42, Rumle skrev: Litt OT, men likevel - ser dere igjennom hele videoen først, og så gjør det etterpå samtidig som dere følger videoen på nytt, eller hva? Jeg ruller ut matta foran tv'n, setter på videoen på tv'n og later som at det er en yogatime, altså gjør jeg det samtidig. Da kan jeg kikke på videoen dersom det er nye stillinger eller ord jeg ikke skjønner, ellers bare lytter jeg stort sett. 1
FantasDick Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 Jeg gjør som Pikeliten. Gjør yoga samtidig som videoen står på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå