Gå til innhold

Datingsider - samme menn år etter år!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt singel etter et forhold og var innom sukker.no for å se om det var noen interessante menn der. Men det er seriøst akkurat de samme mennene som for et par år siden! Hva i all verden? Finner de seg aldri noen? Er det ingen nye og normale på datingsider lenger??

Anonymkode: 9a613...6bd

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp blitt singel etter et forhold og var innom sukker.no for å se om det var noen interessante menn der. Men det er seriøst akkurat de samme mennene som for et par år siden! Hva i all verden? Finner de seg aldri noen? Er det ingen nye og normale på datingsider lenger??

De vil ikke ha forhold, bare tømme seg litt her og der. Sånn går no dagan og de er på sukker til de er 80 og får ereksjonssvikt. Menn vil jo ikke ha forhold, bare ligge rundt. 

Anonymkode: ccd9e...c60

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil ikke ha forhold, bare tømme seg litt her og der. Sånn går no dagan og de er på sukker til de er 80 og får ereksjonssvikt. Menn vil jo ikke ha forhold, bare ligge rundt. 

Flere av de mennene som er der ser seriøst ikke ut til å få seg noe i det hele tatt. Da må det være store mengder alkohol involvert, totalt mangel på andre menn i mils omkrets OG et ønske om siste ligg fordi hun ligger på dødsleie. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere av de mennene som er der ser seriøst ikke ut til å få seg noe i det hele tatt. Da må det være store mengder alkohol involvert, totalt mangel på andre menn i mils omkrets OG et ønske om siste ligg fordi hun ligger på dødsleie. 

Har møtt noen av disse. Fellestrekk er desperasjon etter sex,dårlig kvinnesyn, barnslige (spiller dataspill og er mest opptatt av øl, fest og fittesnakk) og sinne hvis man ikke vil at de stikker pikken i ræva på deg. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dem, som du, er tilbake igjen etter endt forhold?

Anonymkode: ceaec...302

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Eller,  de har noen kriterier som ikke ligner grisen. Jeg kom over en for 10 år siden som ville ha ei som oppfylte 50 spesifikke krav, og hun måtte oppfylle ALLE ellers var hun ikke bra nok å snakke med. :sprettoy:  For 1 år siden var jeg på samme side, og tror du ikke jeg fant vedkommende igjen- med akkurat samme krav. Sånne vil jo aldri få seg noen. Kanskje like greit og. 

Anonymkode: 541ba...74c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller,  de har noen kriterier som ikke ligner grisen. Jeg kom over en for 10 år siden som ville ha ei som oppfylte 50 spesifikke krav, og hun måtte oppfylle ALLE ellers var hun ikke bra nok å snakke med. :sprettoy:  For 1 år siden var jeg på samme side, og tror du ikke jeg fant vedkommende igjen- med akkurat samme krav. Sånne vil jo aldri få seg noen. Kanskje like greit og. 

Anonymkode: 541ba...74c

Er jo lov å ha krav. Men er enig i at disse mennene ofte har urealistiske krav. Jeg har møtt flere med dårlig kvinnesyn. De vil helst ha ei dame som tar alt husarbeid og matlaging. Og de blir verre jo eldre de blir! Mulig det fins en og annen diamant på sukker men jeg er foreløpig ikke imponert. Flere av disse mannfolka bør heller reise til Thailand. Deres krav er ikke forenlig med oss moderne norske kvinner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mine single venninner har og lagt merke til dette. Og noen av de har helt ville krav, sånn menn på 50-60 år, som skal ha en sexy 30 åring. Og de selv er både stygge, gamle og har lite penger.

Og sist jeg gikk inn på møteplassen, løp jeg ut igjen i like stor fart. For der var det jo bare menn, som har vært der de siste årene, og som ikke ser bra ut.

Anonymkode: 3ae2d...f81

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er enig, men synes det reflekterer den mannlige befolkningen utenom datingsider og. 
Man har noen få som har alt og får alle, og en stor majoritet som ikke er attraktive.

Anonymkode: d7582...9c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på OkCupid i en del år, og var også lenge på Sukker. Tror ikke egentlig jeg har voldsomme krav eller forferdelig kvinnesyn, men har vel bare ikke klart å møte noen, og da ser jeg ingen grunn til å slette profilen heller. Virker litt rart å bare være der en kort periode for å så stikke av, selv om man ikke har funnet noen, gjør det ikke?

Jeg tror ofte en del profiler bare blir liggende fordi man ikke gidder å gjøre noe med det. Min Sukker-profil var litt sånn. Fikk aldri noen meldinger eller respons der, og siden maste stadig om penger, så den ble stort sett veldig passiv (ute av syne, ute av sinn), og jeg endte til slutt opp med å slette den. Er nok en del som ikke gidder det engang, og da blir den fort liggende uendret i årevis.

• Liker 1
Skrevet

Det som er morsomt er jo at når man lager seg ny profil etter å ha vært borte en stund, så er det akkurat de samme mennene som skriver akkurat det samme som de prøvde seg med forrige gang. Kanskje de hadde lyktes om de prøvde seg på litt andre (mindre slibrige/idiotiske/intetsigende) måter å skrive på? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor antar du at de ikke er i samme situasjon som deg? Det kan være de har vært i forhold samtidig som deg, og nettopp har registrert seg igjen, som deg, fordi forholdet har gått dukken. 

Jeg er forøvrig kvinne, og var aktiv på sukker i tre-fire år før jeg for tre ås siden fant han som nå er samboeren min. Jeg vil heller være enslig enn med en jeg ikke har følelser for, og ettersom jeg tydeligvis har vanskelig for å få følelser for folk, tok det meg så lang tid å finne Drømmemannen.

Og så da? Skulle jeg tatt til takke med den første og beste bare for å være i et forhold? Neitakk, du må gjerne gjøre det, men jeg gjør det ikke. Heller være alene enn å være i et dårlig forhold.

Anonymkode: 779d7...204

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fant ut av dette selv. Fra jeg var singel i 09 til jeg ble singel i '14 og igjen i 15' så møtte jeg på de samme mennene 😜

Anonymkode: 6ac41...923

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og disse mannfolka vil aldri finne på å gå i seg selv. Men de blir flinkere og flinkere til å finne grunner for at det er vår skyld ene og alene. Og så går de inn her på kg og skal belære oss og fortelle at vi er udugelige. 

Vet du - jeg synes virkelig ikke synd på de. 

Anonymkode: aeef2...12b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor antar du at de ikke er i samme situasjon som deg? Det kan være de har vært i forhold samtidig som deg, og nettopp har registrert seg igjen, som deg, fordi forholdet har gått dukken. 

Jeg er forøvrig kvinne, og var aktiv på sukker i tre-fire år før jeg for tre ås siden fant han som nå er samboeren min. Jeg vil heller være enslig enn med en jeg ikke har følelser for, og ettersom jeg tydeligvis har vanskelig for å få følelser for folk, tok det meg så lang tid å finne Drømmemannen.

Og så da? Skulle jeg tatt til takke med den første og beste bare for å være i et forhold? Neitakk, du må gjerne gjøre det, men jeg gjør det ikke. Heller være alene enn å være i et dårlig forhold.

Dette handler nok ikke om at mange av disse venter på den rette damen. Jeg tror det er mer at de lever et liv gjennom datingsider og er pålogget den 24/7. Man skal bruke datingssidene som et hjelpemiddel, ikke som et eget sosialt nettliv. Jeg har sett oppegående menn der som har vært der lenge, men det er et fåtall. De fleste av mennene som er der i åresvis har totalt mangel på sosiale antenner eller et helt forvridd syn på damer sånn som noen har nevnt i tidligere kommentarer. For meg blir det uansettt fullstendig uaktuelt å melde meg inn igjen på en sånn side for det er bare bruk og kast hele opplegget. Man er bare et bilde på en vegg som mange blir drittlei av etter en stund uansett. For å ha det sagt så er jeg også ute etter en som jeg kan få ekte følelser for og da er ikke en dårlig datingside veien å gå. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mannehatet på KG slår aldri feil.

Hvis dere hater menn så mye kvinner, hvorfor går dere inn på disse dating siddene da?

Anonymkode: 49e4b...6db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere hater menn så mye kvinner, hvorfor går dere inn på disse dating siddene da?

Nei kjære deg. Jeg er sikker på at de fleste av oss elsker menn. Vi ønsker oss inderlig en god mann og vi vet de finnes der ute :) 

Men personlig liker jeg ikke bitterpikkene her inne som er både belærende og nedlatende. Slike menn gjør at vi nesten gir opp håpet etter å finne en god mann. Men jeg, og helt sikkert flere, biter tenna sammen, rister av oss all den bitre tilbakemeldingen vi får fra enkelte her, og går på videre. Håpet skal dere ikke få ta ifra oss. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei kjære deg. Jeg er sikker på at de fleste av oss elsker menn. Vi ønsker oss inderlig en god mann og vi vet de finnes der ute :) 

Men personlig liker jeg ikke bitterpikkene her inne som er både belærende og nedlatende. Slike menn gjør at vi nesten gir opp håpet etter å finne en god mann. Men jeg, og helt sikkert flere, biter tenna sammen, rister av oss all den bitre tilbakemeldingen vi får fra enkelte her, og går på videre. Håpet skal dere ikke få ta ifra oss. 

Det er da minst like mange "bitterfitter" her inne ;) Jeg er kvinne selv, og reagerer på både manne- og kvinnehatet som florer her inne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da minst like mange "bitterfitter" her inne ;) Jeg er kvinne selv, og reagerer på både manne- og kvinnehatet som florer her inne. 

Det er en jeg vet om, som mener alle menn bare vil tømme og rømme. De fleste er slitne og lei av å føle seg lurt. 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå hater ikke de fleste kvinner menn. Og vi går inn på de sidene, i håp om å finne en bra mann. Men etter å ha vært der inne en stund, pratet med masse menn, vært på date med noen menn. Så finner vi vel ut, at det er mye rart inne på de sidene. Er helt sikkert noen flotte menn der og, men de tror jeg er i fåtall. Da må vi heller ut og finne menn i det virkelige liv.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...