Gå til innhold

Dere menn som tror vi damer er så materialistiske..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så vil jeg bare si følgende: jeg trenger ikke båt, penger og biler, følger ikke strømmen det har jeg ikke tid til! Lever her og nå, lever heller gal, vil heller være jo-jo-jo-jovial!

Så der ser dere :) Har andre verdier tenk. 

Anonymkode: 01fc6...79c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Så enig. Jeg jobber i finansbransjen og ser hvor ekstremt opptatt noen menn er i å tjene mye penger og å eie de dyreste og fineste tingene. De sitter hele fritiden sin og trader for å tjene mer penger. 

Jeg blir uvell av dette fokuset på å eie stort, dyrt og mye. Det er så frastøtende på meg. De er så lite levende. 

De jeg forelsker meg i, er nøkterne menn som liker å være ute og som foretrekker å gjøre høye ting og å være sosiale. Gjerne litt hippier i sjela. 

Anonymkode: 030a2...ed0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Så enig. Jeg jobber i finansbransjen og ser hvor ekstremt opptatt noen menn er i å tjene mye penger og å eie de dyreste og fineste tingene. De sitter hele fritiden sin og trader for å tjene mer penger. 

Jeg blir uvell av dette fokuset på å eie stort, dyrt og mye. Det er så frastøtende på meg. De er så lite levende. 

De jeg forelsker meg i, er nøkterne menn som liker å være ute og som foretrekker å gjøre høye ting og å være sosiale. Gjerne litt hippier i sjela. 

Jeg også jobber i finans :) Kunne ikke tenkt meg noen av de glætte mannfolka der nei.. men vaktmesteren på jobb, han er SÅ hot! Har skikkelig lyst på han! Også virker det som han har et godt hjerte. 

Mange menn tror vi damer bare går etter lommeboka. Men er så mye annet som er viktig. Så klart viktig at han klarer seg økonomisk, men jeg bryr meg ikke så mye hva slags jobb det er (så lenge han ikke er kriminell). 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så enig. Økonomisk rot er ikke bra. Men så lenge han velger sine verdier i mennesker og opplevelser fremfor det materielle, så er han tipp topp :)

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det er nok av damer som er materialistiske. Er alle det selvsagt ikke er noen det ja selvsagt er noen det.

Og det samme gjelder menn.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vil jeg bare si følgende: jeg trenger ikke båt, penger og biler, følger ikke strømmen det har jeg ikke tid til! Lever her og nå, lever heller gal, vil heller være jo-jo-jo-jovial!

Så der ser dere :) Har andre verdier tenk. 

Send meg nummeret ditt, så kan vi avtales å treffes.

Anonymkode: 3ea95...68f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Det er nok av damer som er materialistiske. Er alle det selvsagt ikke er noen det ja selvsagt er noen det.

Og det samme gjelder menn.

You don`t say, Sherlock.

Anonymkode: 7c0e3...845

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

You don`t say, Sherlock.

Hvordan vet du at mitt ekte navn  er Sherlock ?

Skrevet

Enig med TS.

Drømmeyrket til en eventuell fremtidig mann er noe fysisk og hvor han ikke er borte 12 t...å være med en lege,IT mann el appellerer ikke til meg.

Fysisk fordi det er litt sexy da☺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier dere damer dette fordi dere blir avvist av de mennene med fet lommebok? siden de velger de peneste damene? derfor dere skriver her?

Anonymkode: 6ab62...d50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier dere damer dette fordi dere blir avvist av de mennene med fet lommebok? siden de velger de peneste damene? derfor dere skriver her?

Problemer med å få deg dame?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nej. Kan du ikke lese? Jeg skriver bl.a at jeg jobber i finans og ikke syns sånne menn er attraktive. Vaktmesteren derimot.. han har jeg bare lyst å sette meg på. Han virker snill og jordbær. Dere menn klager over at damer går etter menn med penger. Når noen av oss sier vi ikke gjør det så er det gærent og. LOLZ. 

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nøyaktig derfor...

Altså,personlig så vil jeg ha et sunt familieliv der mannen ikke er borte hele dagen og selv er jeg ikke materialistisk av meg,har ikke behov for det☺

Betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke eier noen ting eller har penger i banken,men å kjøpe masse appellerer ikke til meg.

Jeg liker heller ikke den glatte stilen mange disse mennene har☺

• Liker 1
Skrevet

Nej. Kan du ikke lese? Jeg skriver bl.a at jeg jobber i finans og ikke syns sånne menn er attraktive. Vaktmesteren derimot.. han har jeg bare lyst å sette meg på. Han virker snill og jordbær. Dere menn klager over at damer går etter menn med penger. Når noen av oss sier vi ikke gjør det så er det gærent og. LOLZ. 

Alt er galt for menn uansett hva du gjør eller sier☺

jordbær😂 ( jaaaaa,jeg skjønte hva du egentlig mente)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, SunnivaOslo skrev:

Alt er galt for menn uansett hva du gjør eller sier☺

jordbær😂 ( jaaaaa,jeg skjønte hva du egentlig mente)

Oops.. JORDNÆR! Skriver fra mobil 😂 Ja menn blir aldri fornøyde virker det som. Her får man kjeft for å ikke ville date finansmenn etc. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg vil helst at mannen skal være et jordbær, de er jo veldig søte <3

Anonymkode: 7e473...f9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betyr dette at dere damer har hatt rike menn før og no er lei av dem? jeg antar dere er selvstendig, sterke damer? har jeg rett? Betyr dette også at damer som går etter menns penger er de damene som er usikre og trenger en mann som kan ta vare på henne? har jeg rett?

Gjest Northernlight
Skrevet
36 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Enig med TS.

Drømmeyrket til en eventuell fremtidig mann er noe fysisk og hvor han ikke er borte 12 t...å være med en lege,IT mann el appellerer ikke til meg.

Fysisk fordi det er litt sexy da☺

Enig med du :fnise:

Skrevet

Betyr dette at dere damer har hatt rike menn før og no er lei av dem? jeg antar dere er selvstendig, sterke damer? har jeg rett? Betyr dette også at damer som går etter menns penger er de damene som er usikre og trenger en mann som kan ta vare på henne? har jeg rett?

Jeg har vært sammen med 1 som var rik,resten var "vanlige". Selvstendig?Jo,har egen jobb og utdannelse?Sterk?det kommer ann på☺

Noen som går konsekvent etter rike menn er gold digger, noen er selv rike  (like barn leker best) og noen bare fant kjemien med en.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg har vært sammen med 1 som var rik,resten var "vanlige". Selvstendig?Jo,har egen jobb og utdannelse?Sterk?det kommer ann på☺

Noen som går konsekvent etter rike menn er gold digger, noen er selv rike  (like barn leker best) og noen bare fant kjemien med en.

Betyr dette at damer liker forskjellig menn? og at alle damer ikke går etter bare rike menn? vil du si du er en pen dame? hvis du har vært med en som var rik, da er du pen antar jeg? betyr det at stygge damer aldrig kan oppleve en rik mann, med mindre han har downs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...