Gå til innhold

Si hei og ha det hjemme når man går og kommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere det? Jeg gjør, for å sjekke hvem som er hjemme. Er vant til det fra oppveksten. 

Gjør dere? 

Anonymkode: 16da0...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Huset vårt er sånn at det er adskilte rom mellom gangen og oppholdsrommene, så om jeg skulle ha sagt hei og hadet hadde jeg bare snakket for meg selv, ingen andre hadde hørt meg. :fnise: 

Skrevet

Ja, men der jeg bor er det ganske åpent fra gangen og til kjøkken og stue, der de som er hjemme somregel befinner seg :) 

Skrevet

Alltid. Føler meg liksom litt uferdig til å gå hjemmefra hvis jeg ikke gjør det, og når jeg kommer hjem MÅ jeg jo bare annonsere det :)

Skrevet

Selvsagt :)

Skrevet

Jeg har gjort det i hele min oppvekst, sagt hei til foreldre, bror (og selvsagt hund som kom stormende ;) ) Hadde sikkert ikke vært nødvendig, da hunden var ganske flink til å annonsere vår ankomst :P 

Nå er det kun mann, hund og meg i leilighet, så da hadde det vært ganske rart å ikke si hei; da hadde neste steg vært aktiv ignorering :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Gjorde det alltid før vi flyttet, nå har vi mye større hus. Så sier hei hvis jeg hører det er noen der, og andre ganger bare fordi jeg lurer på om det er noen der haha. 

Skrevet

Ja, som regel gjør eg det, vanesak fra når eg var yngre.

Skrevet

Her roper alle Hallo! med en gang de kommer innafor døra.

Skrevet

Her går det i : hmmh... På mårran. Så er det. Hade'a. På dagen. Å når folk kommer hjem er det Hey o/..

Skrevet

Ja, her sier vi hei og hade til hverandre, enten det kun er oss to eller familien.

AnonymBruker
Skrevet

Sier sjeldent "hei". Ignorerer likevel ikke. Begynner å snakke om ett eller annet ganske med en gang. 

"Hadet" sier vi. Ellers er det vanskelig å avslutte og gå av en eller annen grunn.

Anonymkode: b3e1a...bfc

AnonymBruker
Skrevet

"jeg drar ut, hadet!", pleide jeg å si :P svoosj, så var jeg borte 

Anonymkode: 02bfd...324

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi gjør det hjemme hos foreldrene mine :) og har alltid gjort det. Er jo greit så folk vet at andre er kommet hjem. De har ganske stort og åpent hus, så er ikke vanskelig å høre det når noen står i gangen og roper.

Anonymkode: 6a051...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...