AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Etter å ha født to barn så føler jeg at vaginaen min er vid i forhold til før, tør aldri mere å ha sex med noen da jeg føler at dette er utrolig flaut og pinlig:(:( Har også tatt en operasjon i underlivet for å rette opp i skader og gjøre vagina strammere etter fødslene. Jeg har mange menn etter meg og blir sett på som attraktiv, men det med vaginaen min stopper meg i å involvere meg med noen. Er så redd for å bli avvist etter sex pga vid vagina. Synes dette er så urolig trist, sliter enormt mye psykisk pga dette. Jeg må leve resten av mitt liv alene da j aldri tør å ha sex. Uff, måtte bare dele tankene mine😕 Et det flere som føler d slik som meg? Føler at livet mitt er ødelagt grunnet dette da min livskvalitet er ødelagt:(:( Anonymkode: db8ca...98d 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Tror du ikke at du kanskje overdriver betydningen av vid vagina? Hvis en mann kan velge, så vil han kanskje ønske en kvinne med en normalt vid vagina, men det betyr ikke at han vil avvise noen bare fordi vagina er litt vid. Jeg vil tro det er viktigere ting enn størrelsen på vagina. Jeg tror også mange menn har et realistisk forhold til hva som skjer med kvinnekroppen etter at de har født barn. Og hva så hvis du blir avvist? Det er selvsagt aldri noe hyggelig å bli avvist, men man overlever. Er det ikke bedre å bli avvist et par ganger enn å ende opp alene og deprimert resten av livet? Det går også an å være ærlig på det. La oss si du involverer deg med en mann. Du kan si at: "hei du, jeg har hatt litt problemer med å involvere meg med en mann. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler at vaginaen min liksom har blitt litt vid etter fødslene og jeg har litt komplekser for det. Så hvis vi skal ha sex kan det hende at jeg er nervøs, og da er det pga det". Du må bare komme deg ut. Det beste er å kanskje prøve seg med noen menn og se på det som en test. Du må bare teste det ut rett og slett! Kanskje du blir avvist, men mest sannsynlig blir du ikke det. Anonymkode: 2bda1...6aa 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha født to barn så føler jeg at vaginaen min er vid i forhold til før, tør aldri mere å ha sex med noen da jeg føler at dette er utrolig flaut og pinlig:(:( Har også tatt en operasjon i underlivet for å rette opp i skader og gjøre vagina strammere etter fødslene. Jeg har mange menn etter meg og blir sett på som attraktiv, men det med vaginaen min stopper meg i å involvere meg med noen. Er så redd for å bli avvist etter sex pga vid vagina. Synes dette er så urolig trist, sliter enormt mye psykisk pga dette. Jeg må leve resten av mitt liv alene da j aldri tør å ha sex. Uff, måtte bare dele tankene mine😕 Et det flere som føler d slik som meg? Føler at livet mitt er ødelagt grunnet dette da min livskvalitet er ødelagt:(:( Anonymkode: db8ca...98d Dette trenger du ikke bekymre deg for. Vi mannfolk vet at det der ikke betyr noe for at sex skal fungere. Anonymkode: 58539...c7e 11
Gjest Coolaid Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha født to barn så føler jeg at vaginaen min er vid i forhold til før, tør aldri mere å ha sex med noen da jeg føler at dette er utrolig flaut og pinlig:(:( Har også tatt en operasjon i underlivet for å rette opp i skader og gjøre vagina strammere etter fødslene. Jeg har mange menn etter meg og blir sett på som attraktiv, men det med vaginaen min stopper meg i å involvere meg med noen. Er så redd for å bli avvist etter sex pga vid vagina. Synes dette er så urolig trist, sliter enormt mye psykisk pga dette. Jeg må leve resten av mitt liv alene da j aldri tør å ha sex. Uff, måtte bare dele tankene mine😕 Et det flere som føler d slik som meg? Føler at livet mitt er ødelagt grunnet dette da min livskvalitet er ødelagt:(:( Anonymkode: db8ca...98d Jeg tror du tenker for mye. Har du fått noen konkrete tilbakemeldinger fra menn siden dette har gått sånn inn på deg? Jeg tror rett og slett du må tørre å komme deg opp på hesten igjen... Finn en mann som du er komfortabel med, som du stoler på og blir glad i. Du vil erfare at ting ikke er så ille som du tror. Selv om det ikke er noe trøst så tror jeg at dette er noe som du legger alt for stor vekt på. Det er ikke større forskjell på deg og alle andre kvinner som har fått barn. Du skal selvfølgelig ha et godt sexliv.
Gjest Sitronvann Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Hvor lenge er det siden siste fødsel? Vaginaer kan trekke seg sammen over tid.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Hmmm mulig det, men d er forskjell på meg og mange andre damer som har født da barna har blitt tatt med sugekopper og da er det større fare for fødselsskader noe jeg har fått Jeg har faktisk revet løs en muskel fra bekkenet så når jeg kniper så klemmer det kun på den ene siden. Og så er det jo slik at forhold starter ofte med sex i begynnelsen. Er så bekymret for å ikke strekke til, så utrolig pinlig:(:( Jeg er veldig fornøyd m kropp og utseende ellers så har ingen andre kroppslige bekymringer bortsett fra det:( . Men leser så mange steder at vid vagina er en dealbreaker og at mange blir så utrolig skuffet da de har møtt damer som både er flotte å se på og med bra personlighet, men har løs vagina oh dermed så dumper dem dama nettop pga det:(. TS Anonymkode: db8ca...98d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 9 minutter siden, Sitronvann skrev: Hvor lenge er det siden siste fødsel? Vaginaer kan trekke seg sammen over tid. Det er over 4 år siden! Har blitt operert som nevnt i hovedinnlegget, ikke bare en gang men faktisk to ganger. Anonymkode: db8ca...98d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er over 4 år siden! Har blitt operert som nevnt i hovedinnlegget, ikke bare en gang men faktisk to ganger. Anonymkode: db8ca...98d Men hvorfor føler du da at du ikke er stram nok i underlivet? Er det noen som har sagt det til deg? Jeg tror egentlig du trenger hjelp med ditt eget tankesett. Med mindre operasjonene var totalt mislykkede tviler jeg på at du er så vid som du skal ha det til. Anonymkode: 8adde...5d3 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm mulig det, men d er forskjell på meg og mange andre damer som har født da barna har blitt tatt med sugekopper og da er det større fare for fødselsskader noe jeg har fått Jeg har faktisk revet løs en muskel fra bekkenet så når jeg kniper så klemmer det kun på den ene siden. Og så er det jo slik at forhold starter ofte med sex i begynnelsen. Er så bekymret for å ikke strekke til, så utrolig pinlig:(:( Jeg er veldig fornøyd m kropp og utseende ellers så har ingen andre kroppslige bekymringer bortsett fra det:( . Men leser så mange steder at vid vagina er en dealbreaker og at mange blir så utrolig skuffet da de har møtt damer som både er flotte å se på og med bra personlighet, men har løs vagina oh dermed så dumper dem dama nettop pga det:(. TS Anonymkode: db8ca...98d Ja, det finnes slike tråder, men dette er ikke menn du vil ha. I tillegg kan det jo godt være at de ikke stiller med en kjempestørrelse selv. Jeg forstår at slike tråder går inn på deg, men jeg synes ikke det skal stoppe deg i å ta det neste steget med en mann. Ikke la tilfeldige internettbrukere begrense hvordan du lever livet ditt. Anonymkode: 8adde...5d3 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 Samme her... og ble faktisk dumpet etter vi forsøkte å ha sex noen ganger.. Han slet med å få nok friksjon(Han er ikke den eneste som har slitt med dette med meg altså). Veldig fælt.. Skal aldri ha sex igjen.. Anonymkode: f4ed3...a9d 1
Charlene87 Skrevet 28. juni 2016 #11 Skrevet 28. juni 2016 Men har du fått noen konkrente tilbakemeldinger av menn på det?? er spørsmålet? og hva sier gynekologen?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #12 Skrevet 28. juni 2016 Har kun hatt sex med x.... I en gynekologs øyne er jeg normal, men fr de er jo det meste normalt har jeg inntrykk av... Men dette er ikke normalt i mine øyne, jeg kan jo bare sammenligne meg med utgangspunktet Jef hadde før fødslene og for meg eg det det som er min normal... Var jo litt slappere etter første fødsel og godtok det, men etter andre fødsel ble det helt katastrofe. Selve åpningen er jeg blitt fornøyd med etter operasjonene, men det er liksom selve skjeden som bekymrer meg, når jeg begynne å dytte på det løse vevet så kan jeg dytte det langt vekk og i alle retninger. Alt er løst og slapt. Hvis jeg tar luft inn i vaginaen så blir det et gedigent hulrom inni der:( I tillegg til dette så tisser jeg på meg under sex og idet peniser blir tatt ut av åpningen, da kommer det en stråle med urin som jeg ikke kan kontrollere. Vet ikke hva en mann vil synes om størrelsen, men bekymrer meg så mye over dette at det styrer mye av livet mitt. Mitt litt er ødelagt pga barnefødsler, det er slik jeg opplever det:( Så bitter for at de ikke tok keisersnitt på meg, skulle gjerne vært foruten to store operasjoner som begge har vart i tre timer og alikevel så føler jeg meg vansiret og ødelagt..... Å føde vaginalt er som å spille russisk rulett..... TS Anonymkode: db8ca...98d 1
Gjest Aye Skrevet 28. juni 2016 #13 Skrevet 28. juni 2016 Slapp av. De som avviser deg pga det har bare små peniser. Jeg har hatt sex med noen som var ganske vid. Har aldri hatt noe problem med det, og har ikke syns det er turn off. Koste meg under sexen likevel og kom som bare det. Som vanlig. Enkelt og greit. Sexen var deilig! Det vil et annet skikkelig mannebein synes også. Man dumper ikke folk for de er vid!
Jonni Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha født to barn så føler jeg at vaginaen min er vid i forhold til før, tør aldri mere å ha sex med noen da jeg føler at dette er utrolig flaut og pinlig:(:( Har også tatt en operasjon i underlivet for å rette opp i skader og gjøre vagina strammere etter fødslene. Jeg har mange menn etter meg og blir sett på som attraktiv, men det med vaginaen min stopper meg i å involvere meg med noen. Er så redd for å bli avvist etter sex pga vid vagina. Synes dette er så urolig trist, sliter enormt mye psykisk pga dette. Jeg må leve resten av mitt liv alene da j aldri tør å ha sex. Uff, måtte bare dele tankene mine😕 Et det flere som føler d slik som meg? Føler at livet mitt er ødelagt grunnet dette da min livskvalitet er ødelagt:(:( Anonymkode: db8ca...98d Jeg var lenge sammen med ei som hadde samme problemet, eller jeg vil ikke kalle det et problem. Hun var også alenemor og hadde vært igjennom en vanskelig fødsel. Vi hadde masse deilig sex sammen, fant stillinger som gjorde at det ble godt. Jeg slikket henne til orgasme nesten hver gang vi hadde sex. Hun var bestandig klar for sex. Savner den gode sexen vi hadde. Når jeg tok henne bakfra ble det god friksjon selv om hun var vid. Dette skal du ikke tenke på, finn en som liker deg som du er. 10
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #15 Skrevet 29. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm mulig det, men d er forskjell på meg og mange andre damer som har født da barna har blitt tatt med sugekopper og da er det større fare for fødselsskader noe jeg har fått Jeg har faktisk revet løs en muskel fra bekkenet så når jeg kniper så klemmer det kun på den ene siden. Og så er det jo slik at forhold starter ofte med sex i begynnelsen. Er så bekymret for å ikke strekke til, så utrolig pinlig:(:( Jeg er veldig fornøyd m kropp og utseende ellers så har ingen andre kroppslige bekymringer bortsett fra det:( . Men leser så mange steder at vid vagina er en dealbreaker og at mange blir så utrolig skuffet da de har møtt damer som både er flotte å se på og med bra personlighet, men har løs vagina oh dermed så dumper dem dama nettop pga det:(. TS Anonymkode: db8ca...98d Uff når jeg leser slike historier, så tenker jeg at det i en del tilfeller burde vært foretatt hastekeisersnitt instedet for at de river og sliter i kvinnen med sugekopp. De burde også ha en formening om størrelse på baby og hodeomkrets for å forebygge slike fødsler. Jeg føler med deg. Jeg tror du kan finne en mann som er glad i deg selv om du har en skade etter fødsel. Det er viktig å være åpen om det, men samtidig prøve å ha sex uten å la det ødelegge for mye. Det er en del av deg, men samtidig definerer det ikke deg, ig du er attraktiv uansett. Det er også sexleker som kan øke nytelsen for begge. Anonymkode: 3154a...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #16 Skrevet 29. juni 2016 Godt å høre trøstende ord, men dette er et utrolig sårt tema😔 Greier ikke. Akseptere at det er blitt slik, hsr møtt mange flotte og kjekke menn som som har hatt lyst på meg og jeg på de, men klarer bare ikke å hoppe til køys med noen, og ikke tør jeg å fortelle hvorfor heller. Alt jeg vil er jo å ha et deilig sexliv... TS Anonymkode: db8ca...98d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #17 Skrevet 29. juni 2016 Hei! Jeg har hatt to vanskelige fødsler, begge veide nesten fem kilo. Jeg har også hatt to operasjoner i ettertid som reparerte en del, men jeg er fortsatt temmelig "vid". Jeg tenkte mye på det og følte meg generelt dårlig mht seksualliv. Det har roet seg ned betraktelig. Jeg er nå skilt ( ikke på grunn av det! ), og har hatt to forhold etter skilsmissen. Ingen av mennene har sagt noe, eller hatt noen åpenbare problemer med utløsning. Jeg er glad i sex og åpen for mye. Jeg har faktisk utviklet meg selv enormt seksuelt og kan ikke si i dag at jeg har et "handikap" når det gjelder sex. Forsto etterhvert veldig klart at sex handler lite om en stramt underliv, men om lyst og " ta for seg". Menn er generelt ustyrtelig glade om en kvinne liker sex! Nå er jeg selvsikker nok til å godta meg selv, bare da kan du utforske og nyte. Jeg føler med deg, har vært der selv i flere år. Vet at det ligger mest hos deg selv. Ønsker deg vel, og lykke til! 🙂 Anonymkode: a515a...792 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #18 Skrevet 29. juni 2016 Min forrige eks hadde en vid vagina, og hu før der igjen var en god del trangere. Har også hatt tilfeldig seksuelt omgang med forskjellige kvinner i ulike størrelser. Men konklusjonen er at det har ikke en dritt å si, og den beste seksuelle kjemien og opplevelsene hadde jeg med min forrige eks, hun som var videst av dem alle... Og jeg har en gjenomsnittlit penis, så har ingenting med det å gjøre. Det vil sikkert være menn som foretrekker det ene og det andre, som igjen kvinner har sine preferanser også. Dette er mitt synspunkt og jeg er defintivt ikke alene om det. Bare ikke la det være en hindring for deg, for det går kun utover deg selv. Og det er defintivt heldige "mann", "menn" der ute som venter på deg! :D Anonymkode: 72229...9b3 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #19 Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre trøstende ord, men dette er et utrolig sårt tema😔 Greier ikke. Akseptere at det er blitt slik, hsr møtt mange flotte og kjekke menn som som har hatt lyst på meg og jeg på de, men klarer bare ikke å hoppe til køys med noen, og ikke tør jeg å fortelle hvorfor heller. Alt jeg vil er jo å ha et deilig sexliv... TS Anonymkode: db8ca...98d Kan du ikke bli ordentlig kjent med mennene før du ligger med de? Har de blitt glad i deg, så tviler jeg på at de dropper deg fordi du er vid nedentil. Spesielt hvis du går for en hyggelig og ordentlig mann, og ikke en som bare er kjekk. Anonymkode: 2bda1...6aa 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #20 Skrevet 1. juli 2016 Den 29. juni 2016 at 13.51, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har hatt to vanskelige fødsler, begge veide nesten fem kilo. Jeg har også hatt to operasjoner i ettertid som reparerte en del, men jeg er fortsatt temmelig "vid". Jeg tenkte mye på det og følte meg generelt dårlig mht seksualliv. Det har roet seg ned betraktelig. Jeg er nå skilt ( ikke på grunn av det! ), og har hatt to forhold etter skilsmissen. Ingen av mennene har sagt noe, eller hatt noen åpenbare problemer med utløsning. Jeg er glad i sex og åpen for mye. Jeg har faktisk utviklet meg selv enormt seksuelt og kan ikke si i dag at jeg har et "handikap" når det gjelder sex. Forsto etterhvert veldig klart at sex handler lite om en stramt underliv, men om lyst og " ta for seg". Menn er generelt ustyrtelig glade om en kvinne liker sex! Nå er jeg selvsikker nok til å godta meg selv, bare da kan du utforske og nyte. Jeg føler med deg, har vært der selv i flere år. Vet at det ligger mest hos deg selv. Ønsker deg vel, og lykke til! 🙂 Anonymkode: a515a...792 Hva slags operasjoner hsr du tatt ? Har du tatt både fremre og bakte plastikk ? Jeg har tilgode å ta fremre plastikk, vet du noe om skjeden kan minskes i diameter ved dette inngrepet? TS Anonymkode: db8ca...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå