solfaktor1 Skrevet 28. juni 2016 #1 Del Skrevet 28. juni 2016 Vurderer en tur til Sommarland i Bø men er redd det blir for kaldt! Det er oppvarmede bassenger men det er ikke meldt mer en 19 grader... Noen som har vært der eller har erfaringer fra andre steder, eventuelt stranda? Jeg har ikke badet ute annet enn i syden på årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Del Skrevet 28. juni 2016 19 er for kaldt!! Minst 25 grader må til for å få meg uti Anonymkode: 74f96...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 28. juni 2016 #3 Del Skrevet 28. juni 2016 Nærmere 30 grader. Kan ikke fordra bading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Becky48 Skrevet 28. juni 2016 #4 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg bader rundt juletider hvert år og da er det vel 0 grader eller noe i den duren. Oppvarmede bassenger og 19 grader er jo strålende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 28. juni 2016 #5 Del Skrevet 28. juni 2016 Har ingen oppvarmede basseng i nærheten her, så her pleier vi å ha den "regelen" om at det må ha vært over 20 grader i minst en uke før vi hopper uti. Da kan temperaturen godt være mellom 15-20 grader, for vannet vil jo holde seg en nogenlunde varmt en god stund etterpå. Men selvsagt, jo varmere været er dess bedre er det. En annen ting hvis været ikke er kjempevarmt så vil ikke vannet kjennes så kaldt ut når man går ut i det, men mye varmere enn det egentlig er. Litt kjekt det også da. Man kan "varme seg" i vannet, liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illywhack Skrevet 30. juni 2016 #6 Del Skrevet 30. juni 2016 Minst 25! Og da må jeg ha vært varm hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå