AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hei! Jeg er en ung dame som egentlig lever et helt utrolig usunt liv, men jeg trener såpass at jeg holder en slank figur uansett. Nå som det er sommer er det jo litt vanskligere å få trene siden det er så deilig å bare slappe av egentlig, min store synd er Cola! utenom cola er det egentlig ikke noe særlig jeg har problemer med, liker jo avogtil en skål potetgull eller en liten is. Greia er at jeg skal på ferie om 1 uke, kroppen er nok det de fleste vil si som "bra" men jeg vil gjerne få tonet den litt før ferie. har dere noen raske tips til å bare få vekk kanskje 1-2kg? evt bare få vekk litt fett på magen? Jeg veier 52kg og er ca 163 cm høy forresten Anonymkode: 18316...2df
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Spis rent kjøtt/fisk og mye grønnsaker. Anonymkode: 25aa1...ace 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Den 28.6.2016 at 19.25, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en ung dame som egentlig lever et helt utrolig usunt liv, men jeg trener såpass at jeg holder en slank figur uansett. Nå som det er sommer er det jo litt vanskligere å få trene siden det er så deilig å bare slappe av egentlig, min store synd er Cola! utenom cola er det egentlig ikke noe særlig jeg har problemer med, liker jo avogtil en skål potetgull eller en liten is. Greia er at jeg skal på ferie om 1 uke, kroppen er nok det de fleste vil si som "bra" men jeg vil gjerne få tonet den litt før ferie. har dere noen raske tips til å bare få vekk kanskje 1-2kg? evt bare få vekk litt fett på magen? Jeg veier 52kg og er ca 163 cm høy forresten Anonymkode: 18316...2df Hvordan kan du da mene at du lever et utrolig usunt liv? Da er det jo bare å slutte med Cola da, også lever du sunt. Anonymkode: c19c4...3f9 5
Sheltay Retrac Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Kutt ut det du vet ikke er sunt, du sier jo selv hvor du synder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå