Gå til innhold

Musikk

Hvilken musikk?  

1. 1. Hvilken musikk?

• Leie band
      9
    • Leie DJ
      4
    • Fikse musikk selv (evt familie/venner fikser)
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke helt å bli enige med oss selv om vi skal leie band eller ordne med musikk fra CD selv, derfor lurer jeg på hva dere andre har valgt? Og for de som allerede er gift: hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi saster så at noen venner av broren hans vil spille, (betaler da selvfølgelig litt) hvis ikke kommer vi til å bruke musikk vi har lasta ned å ha med en bærbar til festen.

Endret:

Nettopp funnet ut av vi bare bruker den bærbare uansett!

Skrevet

Foloveden min kommer fra en musikals familie, så onkelen hans skal spille sammen med en kompis. Onkelen spiller gratis mens kompisen hans skal ha 2000kr. Syntes det er greit :) Men vi kommer sikkert til å ha med oss noen cdèr oxo.

Gjest Anonymous
Skrevet

I bryllupet vårt var brudgommen veldig opptatt av å unngå "Living next door to Alice"-musikk, så han tok ansvar for å fikse musikk. Vi leide 4-mannsband som spilte jazz/storband-musikk (så storband-aktig som 4 mann kan...): Jeg er ikke så god til å forklare sånt, men det var mye samme typen musikk som på Robbie Williams "Swing when you're winning"-plate. Vi betalte 8000 kr, og det synes vi det var verd :wink:

Skrevet

Vi hadde Mp3 filer som mannen til Qlio spilte for oss, og det var utrolig bra. Vi ønsket å høre Madonna synge egne sanger i stedet for at "Rune and the Swingers" skulle forsøke seg på en dårlig etterligning...... :wink:

Skrevet
Vi hadde Mp3 filer som mannen til Qlio spilte for oss' date=' og det var utrolig bra. Vi ønsket å høre Madonna synge egne sanger i stedet for at "Rune and the Swingers" skulle forsøke seg på en dårlig etterligning...... :wink:[/quote']

Samme her, vi brenner ferdige cder.

Skrevet

Samme her, vi brenner ferdige cder.

Vi også! Og så spelar vel syster mi noko på hardingfele utover kvelden, reknar eg med... :-)

Skrevet

Takk for svar, jenter. Tror kanskje det blir CD-musikk på oss også, men vi har jo fremdeles litt tid å tenke på...

Skrevet

Blir veldig bra stemning med levende musikk da.. Vi hadde det, men har også vært i bryllup med DJ - kan ikke sammenlignes...MYE bedre med levende :Nikke:

Skrevet

Det spørs jo også helt på de som spiller det da tine...

Skrevet

og på hva man trives best med selv. :)

Skrevet

Sant :Nikke:

Skrevet

Vi hadde levende musikk. En duo og inget annet hadde kommet på tale heller siden min mann også er musiker.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hva med Cowboylaila? Hun stiller sikkert!

Skrevet
Hva med Cowboylaila? Hun stiller sikkert!

Kanskje hun tar med seg Sven O også.....

Skrevet

Vi leide et lokalt band.

De skulle ha 4500 kr og da spilte de taffelmusikk under middagen og sluttet kl 02:00.

Det er det jeg anbefaler.

Skrevet

Vi skal leie et band. Koster 5000,- Var i bryllup i sommer som de spilte i.Kjempeflinke! :)

Skrevet

Svigers leide en duo til bryllupet vårt. De var kjempe flinke og spilte masse variert musikk.

Jeg synes ofte det blir en helt annen stemmning av levende musikk enn av cd. Et vennepar som skal gifte seg neste høst, har leid samme duoen :)

Skrevet

Vi har bestilt band! Det skal vi betale 4-5000 for. Synes det er verdt det, synes det blir mye mer stemnin av livemusikk enn musikkanlegg. 8)

Skrevet

Vi (jeg) er i tvil... Synes også det blir bedre steming av livemusikk, men kjenner ingen gode band hjemme, og tørr ikke høre på mammas anbefalinger (hehe - ikke akkurat sammenfallende musikksmak)

Kjenner heller ingen DJ'er hjemmefra, og selv om jeg har et par dyktige kammerater, er det urealistisk å fly dem fra Oslo og nordover for å DJ'e :)

Så derfor tror jeg vi ender opp med hjemmeprodusert cd-mix...

-Smilepia-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...