AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #21 Del Skrevet 28. juni 2016 4 timer siden, Fireproof skrev: Eg synast at alle dyr er like mykje verdt, veganer her òg👍🏼 2 timer siden, Tom/Loki skrev: Er like glad i alle dyr jeg, ingen som er mer verdt enn andre. Hva gjør dere om dere får mus i hus? Anonymkode: ac25a...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #22 Del Skrevet 28. juni 2016 Det dreier jo seg selvsagt om hva slags forhold man har til de ulike dyrene. Det er jo mange som har et problem med å spise hest. Personlig har jeg det ikke, men de som har det har tydeligvis et nærere og mer personlig forhold til hest enn det jeg har. De har jo ikke et problem med å spise gris eller okse. Slik er det med hund og katt også. Jeg kan ikke tenke meg å spise noen av delene, men jeg forstår at det anses som en delikatesse i andre land. La oss sette det på spissen: De fleste synes nok det er helt forkastelig å tenke på å spise et annet menneske. Hvorfor er det slik? Klart, man kan argumentere med intelligens, men da er det nok ens egen intelligens som setter en stopper for en. Anonymkode: fd48d...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 28. juni 2016 #23 Del Skrevet 28. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere om dere får mus i hus? Anonymkode: ac25a...900 Slepper den ut? Mus i vegg har eg aldri hatt problem med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #24 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg synes det er helt greit å spise både gris, hund og katt Men jeg hadde ikke spist hund eller katt selv, det ligger dypt inne i meg grunnet kultur. Hadde det vært normalt å spise hund og katt i Norge, så hadde jeg sikkert gjort det også. Og ja, jeg har både hund og katt som kjæledyr Anonymkode: 33876...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 29. juni 2016 #25 Del Skrevet 29. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere om dere får mus i hus? Anonymkode: ac25a...900 Jeg er ikke veganer, men har hatt mus i hus flere ganger (kattene tar dem med inn og slipper dem ut. Har musevennlige feller som de kan fanges i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå