Gå til innhold

Her er den perfekte kvinnen, i følge forskning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Kelly Brook har veldig fine former.

Anonymkode: 8da55...57e

AnonymBruker
Skrevet

Fin hun, men ganske ekstrem i formene sine. For min del hadde jeg nok heller sett en mindre ekstrem forskjell mellom hofter, midje og bryst. Men for all del, veldig fin dame.

-mann 33

Anonymkode: 5e627...1fa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

forskning

side3.no

velg 1

Anonymkode: 0df8f...a48

• Liker 8
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin hun, men ganske ekstrem i formene sine. For min del hadde jeg nok heller sett en mindre ekstrem forskjell mellom hofter, midje og bryst. Men for all del, veldig fin dame.

-mann 33

Anonymkode: 5e627...1fa

For min del kunne hun vært større over rumpa. Men dama er flott. Derfor tenkte jeg at de jentene som daglig skriker om hvor ekle de føler seg. Kan se på denne flotte skapningen av sitt eget kjønn. For det er slike kvinner vi menn liker. Ikke sr(Sensuret pga. så mange følsomme)

som det kan virke som enkelte kvinner forsøker å bli.

Endret av Gothminister
  • Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Gothminister skrev:

For min del kunne hun vært større over rumpa. Men dama er flott. Derfor tenkte jeg at de jentene som daglig skriker om hvor ekle de føler seg. Kan se på denne flotte skapningen av sitt eget kjønn. For det er slike kvinner vi menn liker. Ikke skjeletter som det kan virke som enkelte kvinner forsøker å bli.

Går det aldri an å komme med sin egen preferanse uten å samtidig rakke ned på andre? Ganske sikker på at menn liker kvinner i forskjellige størrelser og former, og godt er det, Brook's timeglassfigur er ikke oppnåelig for alle. 

• Liker 6
Skrevet

Denne "forskningen" likte jeg :laugh:

• Liker 1
Gjest margrit
Skrevet
2 minutter siden, LoryBrooks skrev:

Denne "forskningen" likte jeg :laugh:

Samme her, her hadde jeg flaks gitt.😂

Skrevet

Hun er rålekker. Skulle gjerne sett ut som henne!

Skrevet
23 minutter siden, Arktis skrev:

Går det aldri an å komme med sin egen preferanse uten å samtidig rakke ned på andre? Ganske sikker på at menn liker kvinner i forskjellige størrelser og former, og godt er det, Brook's timeglassfigur er ikke oppnåelig for alle. 

Hallo, hvor har jeg rakket ned på andre? Det er kjent at mange kvinner, eller jentunger her på KG sitter og skriker over deres kropp, sutring kalles slikt.

Og nei, de fleste menn liker nok slike kvinner som denne flotte skapningen best.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Hallo, hvor har jeg rakket ned på andre? Det er kjent at mange kvinner, eller jentunger her på KG sitter og skriker over deres kropp, sutring kalles slikt.

Og nei, de fleste menn liker nok slike kvinner som denne flotte skapningen best.

"Det er slike kvinner menn liker. Ikke skjelletter (...)".  Unødvendig. 

Ganske sikker på at det er waist-to-hip ratio'n det er snakk om, ikke nødvendigvis Brooks størrelse.   

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flott kvinne det! 

Men jeg la bare merke til målene: 168 høy med mål 99-63-91 over bryst, midje og hofter. En har bare seg selv å sammenligne med og jeg er 168 høy og 50 kg. Jeg har smal midje på 71 cm, og reagerte derfor på at kvinnen på bildet har 63 cm midje, er det mulig! Jeg har at ribbeina viser, mens hun var mer "kjøttfull" enn meg, men allikevel 63 cm midje?! Hmmm

Anonymkode: 1b45f...3fc

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Arktis skrev:

"Det er slike kvinner menn liker. Ikke skjelletter (...)".  Unødvendig. 

Ganske sikker på at det er waist-to-hip ratio'n det er snakk om, ikke nødvendigvis Brooks størrelse.   

Menn liker kvinner med former, ikke skjeletter. Det er helt korrekt og bør sis ofte. Ikke noe galt i det. Det er virkeligheten og virkeligheten må man takle.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Flott er hun det er det ingen tvil om. Men for min egen del er hun ikke den perfekte kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Gothminister skrev:

Menn liker kvinner med former, ikke skjeletter. Det er helt korrekt og bør sis ofte. Ikke noe galt i det. Det er virkeligheten og virkeligheten må man takle.

Du kan dessverre ikke uttale deg om hva alle menn liker. Eller kjenner du kanskje hele verdens mannlige befolkning?

Anonymkode: 99110...8fb

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan dessverre ikke uttale deg om hva alle menn liker. Eller kjenner du kanskje hele verdens mannlige befolkning?

Anonymkode: 99110...8fb

Kjenner nok ikke alle. Men jeg sier, de fleste menn. Ikke alle.

Skrevet (endret)

Enig! For en drømmekropp 😍 Synes puppene var en anelse store, men virkelig en nydelig kropp. Kunne ønske jeg hadde slik kropp, bare med litt mindre pupper.

Endret av Lady
AnonymBruker
Skrevet

Gothminister slår et slag for kroppspress, det syns jeg vi burde sette pris på. Ja til mer kroppspress

Anonymkode: 0df8f...a48

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Gothminister skrev:

Greia med å være "formfull" er at man i de aller fleste tilfeller må være genetisk disponert for å få slik kropp.

De fleste kan slanke seg "tynne", og da blir man gjerne tynn over hele kroppen. Men å beholde fett på pupper, lår og rumpe samtidig som man har slank midje er en enda vanskeligere idealkropp å oppnå, for man kan ikke punktslanke seg. Eller punkt-legge på seg;)  De fleste formfulle får litt mage på kjøpet og da har man plutselig ikke "perfekt" timeglass-kropp likevel.

• Liker 5
Gjest *Micki*
Skrevet

Hvor blir det av de som skriker at hun er feit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...