AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaring med appen? Jeg brukte den idag på sykkel/sport, der står det at jeg har brent 523 kcal, syklet 20,43 km på 1.45 min. Lurte bare på om alt på denne appen er 100% riktig? Anonymkode: 12166...3f4
Fluffe Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Endomondo Nei, kaloritellingen viser som regel aldri riktig, da den baserer seg på alt for lite informasjon.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 100% riktig tror jeg ikke den er. Jeg er på jakt etter en ny og bedre app til å bruke til jogging osv,for har hatt problemer med gps'en på Endomondo lenge nå. Noen ganger fungerer den og andre ganger ikke. Irriterende når jeg ønsker å se hvor langt jeg har løpt og så står det bare null. Anonymkode: f7d54...935
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har brukt Endomondo i mange år og er veldig fornøyd. Har iPhone, det har sikkert betydning. Kaloritelling vil bare være et estimat basert på informasjon om høyde, vekt og kjønn. Anonymkode: d3135...2b0
Bocla Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Jeg bruker runkeeper, den var best i test i Tv2 (men det var en god stund tilbake). Synes den fungerer bra😊
Gjest Tigress Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Kaloritala på Endomondo brukar å vere heilt tåpeleg høge for meg i alle fall. Men så er ikkje eg så oppteken av nett kaloriane, då, eg er meir oppteken av andre ting der. Endomondo har veldig gode statistikksider, synest eg, så det er den nettsida eg brukar for å sjå på statistikken min. Har hatt litt problem med at Endomondo berre stoppar, men det har eg hatt med både RunKeeper og Strava også i periodar, eg trur det har litt med oppdateringar å gjere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå