AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hvordan er det? Leser at det er visst fryktelig vondt.. Er det der for alle?! Hva kan jeg gjør for at det ikke skal gjør så vondt ?! Anonymkode: 8d89d...d03
Zakuro Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Kommer kanskje an på hvor forkjøla man er, men sist jeg gjorde det var det vondt ja, men ikke uholdbart. Men det hjalp å holde for nesa og blåse(noe jeg normalt ikke har behov for å gjøre). Hvor lang er flyturen din? Min var bare en times tid, og det gikk helt greit. Ha med nesespray og smertestillende.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 8 minutter siden, Zakuro skrev: Kommer kanskje an på hvor forkjøla man er, men sist jeg gjorde det var det vondt ja, men ikke uholdbart. Men det hjalp å holde for nesa og blåse(noe jeg normalt ikke har behov for å gjøre). Hvor lang er flyturen din? Min var bare en times tid, og det gikk helt greit. Ha med nesespray og smertestillende. 1t og 30 min. Anonymkode: 8d89d...d03
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Sinnsykt vondt for meg ihvertfall. Er man skikkelig tett hjelper det ikke å holde for nesa og blåse heller. Ta kontakt med legen. Det finnes noen tabletter som du kan ta som minsker tettheten. Anonymkode: ccece...fa4 1
nattsvermer Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Jeg var forkjøla turen hjem sist jeg var på Gran Canaria, dvs 5,5-6 timer på fly. Jeg tok mye nesespray, men merket ikke noe smerter.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Veldig vondt for Min del i alle fall- tok fly 2 timer, og etter halvannen time begynte det å gjøre ganske så vondt, til tross for å ha tatt smertestillende før tur. Endte opp med at jeg pusta i en pose mens tårene rant, all vondten slapp ikke før etter 3 dager. (Så er jo jeg også hun som får tette ører i en lang tunell, da..:p) Anonymkode: 1ffd5...017 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig vondt for Min del i alle fall- tok fly 2 timer, og etter halvannen time begynte det å gjøre ganske så vondt, til tross for å ha tatt smertestillende før tur. Endte opp med at jeg pusta i en pose mens tårene rant, all vondten slapp ikke før etter 3 dager. (Så er jo jeg også hun som får tette ører i en lang tunell, da..:p) Anonymkode: 1ffd5...017 Uff! Gruer meg fælt nå:( Anonymkode: 8d89d...d03
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det? Leser at det er visst fryktelig vondt.. Er det der for alle?! Hva kan jeg gjør for at det ikke skal gjør så vondt ?! Anonymkode: 8d89d...d03 Det har jeg gjort en gang, og det holder. Trodde hele hodet skulle eksplodere når flyet landet. Anbefales ingen å prøve. Anonymkode: e5c6c...de2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort en gang, og det holder. Trodde hele hodet skulle eksplodere når flyet landet. Anbefales ingen å prøve. Anonymkode: e5c6c...de2 Oi.. Hvordan sjuk var du da? Er det like vondt om en bare er litt forkjølet? Jeg er konstant tett i nesen, og i det siste litt i bihuler.. Uff. Vil virkelig ikke dette nå typisk å bli syk rett før første gang en skal fly. Haha. Anonymkode: 8d89d...d03
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Om du er helt tett gjør det vondt. Men det er jo forsåvidt bare å ta nesespray, da, med mindre turen er så lang at du kommer til å overskride dagsdosen om du skal holde nesen åpen under hele turen. Jeg har aldri opplevd dette som et problem. Anonymkode: 4288f...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå