AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #21 Skrevet 28. juni 2016 Spesielt ydmyk er du ikke TS. Du takler åpenbart ikke at folk er uenige med deg. Hva ventet du deg? Masse støtte på at syersken er ett kynisk troll? Gjeld er aldri gøy, men privat gjeld er faktisk hakket verre enn annen gjeld. Fordi det betyr at det står en person bak det, og ikke ett stort selskap. Ufint av deg å forvente at syersken skal ta smellen for deg. Anonymkode: 2ddfa...d60 5
Veslefrikk Skrevet 28. juni 2016 #22 Skrevet 28. juni 2016 32 minutter siden, Babettesiluette skrev: Da sier jeg takk for svar og ferdig med saken. Hopp ned fra deres høye hest. Faen til ekkel holdning til noen som åpenbart spør om veiledning Holdningen din ovenfor hun som har sydd plagget for deg er jo ikke så veldig god den heller. Ikke å betale for seg er ihvertfall en ekkel holdning, for å bruke dine egne ord. 2
Babettesiluette Skrevet 28. juni 2016 #23 Skrevet 28. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spesielt ydmyk er du ikke TS. Du takler åpenbart ikke at folk er uenige med deg. Hva ventet du deg? Masse støtte på at syersken er ett kynisk troll? Gjeld er aldri gøy, men privat gjeld er faktisk hakket verre enn annen gjeld. Fordi det betyr at det står en person bak det, og ikke ett stort selskap. Ufint av deg å forvente at syersken skal ta smellen for deg. Anonymkode: 2ddfa...d60 Det takler jeg helt fint. Det er bare helt utrolig meningsløst at 15 forskjellige damer skal fortelle meg akkurat det samme, den ene mer arrogant enn den andre da jeg gjentatte ganger har skrevet at jeg forstår det. jeg skriver det én gang til ; TAKK FOR HJELPEN OG JEG HAR FORSTÅTT
Babettesiluette Skrevet 28. juni 2016 #24 Skrevet 28. juni 2016 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Holdningen din ovenfor hun som har sydd plagget for deg er jo ikke så veldig god den heller. Ikke å betale for seg er ihvertfall en ekkel holdning, for å bruke dine egne ord. Blablabla.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #25 Skrevet 29. juni 2016 1. Ta opp lån i et kredittkort slik at selgeren får pengene sine. 2. Prøv facebookgrupper/finn og andre kanaler for å prøve å selge kjolen til en så god pris som mulig. 3. bruk pengene til å nedbetale så mye som mulig av kortet. Det du ikke klarer å betale ned med en gang får du ta som månedlige avdrag. Anonymkode: a77c3...1eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå