Gå til innhold

Hvordan kaster jeg kniver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse kniver jeg vil bli kvitt, men de er jo skarpe og livsfarlige for søppelmenn. Finnes det noen lettvint måte å bli kvitt dem? Glassøppelet? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå så jeg for meg et skikkelig sirkusnummer med vakker kvinne bundet til en vegg med deg som kaster kniver rundt henne. :fnis:

Anonymkode: 277fc...5bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vel organisasjoner som arrangerer konkurranser i knivkasting tror jeg?

Anonymkode: f7147...20a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pakker dem godt inn i avispapir og teiper igjen før jeg legger dem i søpla. Håper det er godt nok og at jeg ikke har skadet noen.

Ellers så fant jeg denne:

"– Pakk dem forsvarlig inn, med en lapp som tydelig forteller om innholdet, og sett pakken på toppen av søppelstativet. Det samme kan man gjøre med glass."

http://www.budstikka.no/barum/renovasjon/soppel/soppelkjorernes-kniv-mareritt/s/5-55-331247

Anonymkode: c751f...231

AnonymBruker
Skrevet

Gi dem til Fretex. Da kan noen andre få nytte av dem.

Anonymkode: 7f5e6...f8a

• Liker 1
  • 4 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2016 den 15.05):

Jeg pakker dem godt inn i avispapir og teiper igjen før jeg legger dem i søpla. Håper det er godt nok og at jeg ikke har skadet noen.

Ellers så fant jeg denne:

"– Pakk dem forsvarlig inn, med en lapp som tydelig forteller om innholdet, og sett pakken på toppen av søppelstativet. Det samme kan man gjøre med glass."

http://www.budstikka.no/barum/renovasjon/soppel/soppelkjorernes-kniv-mareritt/s/5-55-331247

Anonymkode: c751f...231

jævla tungvint å pakke inn faeneskapet da 😩 Hvorfor finnes det ikke "knife-bin" som de har i UK? Vi er faen meg et jævla U-land her i Norge 🤷🏿‍♀️

Anonymkode: 0e595...f74

Skrevet

Lenge siden jeg har pakket inn noe som helst når jeg kaster det i restavfall.  Men kan det gjenvinnes, foretrekker jeg selvsagt å kaste det i riktig beholder.

Anonymkode: 045d6...256

Skrevet

Vi leverer slik på miljøstasjonen. 

Anonymkode: 83fe3...41f

Skrevet

Du kan jo gi det til fretex 

Anonymkode: f6d39...04d

Skrevet

Man burde i det minste ta på det knivcoveret som ofte følger med. Men ville uansett ikke kastet kniver i søpla. Det er jo livsfarlig. Gi bort på Finn så er det garantert noen som dukker opp og henter

Anonymkode: f6d39...04d

Skrevet

Sjekk Sortere-appen. Der finner du ut hva som gjelder i din kommune. For min kommune gjelder at kniver kan kastes i restavfall, leveres på miljøstasjonen som metall eller gis til gjenbruksbutikk/loppemarked.

Anonymkode: a32f4...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...