AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er ikke spesielt heldig med utseendet, vil si at jeg er en god 3'er Og jeg føler meg bedre om jeg sitter ved siden av en overvektig.. er det frekt? Om jeg ser en pen kvinne kan jeg føle meg tom og tenke på skavankene mine. Anonymkode: 94f4f...cca
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Jeg får god selvtillit av at jeg ikke bryr meg om at jeg er stygg. Jeg er stolt over at jeg kan være stolt av meg selv selv om jeg er stygg. At jeg er smartere enn de som går rundt med dårlig selvtillit Anonymkode: 93d38...787 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt heldig med utseendet, vil si at jeg er en god 3'er Og jeg føler meg bedre om jeg sitter ved siden av en overvektig.. er det frekt? Om jeg ser en pen kvinne kan jeg føle meg tom og tenke på skavankene mine. Anonymkode: 94f4f...cca Frekt er det ikke så lenge du holder det for deg selv, men du gjør deg selv en stor bjørnetjeneste når du gjør deg avhengig av at andre tilsynelatende skal ha det verre enn deg for at du skal føle deg bra. Hilsen en annen 3-er. Anonymkode: 9bdac...2a1 9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Samme her. Jeg får også selvtillit av å sammenligne meg med stygge tjukkaser. Holder det for meg selv da. Tenker at det man ikke sier høyt, har ikke andre vondt av. Vinn-vinn 👍🏻 Anonymkode: 0ca77...1c9 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt heldig med utseendet, vil si at jeg er en god 3'er Og jeg føler meg bedre om jeg sitter ved siden av en overvektig.. er det frekt? Om jeg ser en pen kvinne kan jeg føle meg tom og tenke på skavankene mine. Anonymkode: 94f4f...cca For oss som ikke er på barneskolen mer.. 1-10 eller 1-6 skalaen vi snakker om? Anonymkode: cd88e...318 1
pautina Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt heldig med utseendet, vil si at jeg er en god 3'er Og jeg føler meg bedre om jeg sitter ved siden av en overvektig.. er det frekt? Om jeg ser en pen kvinne kan jeg føle meg tom og tenke på skavankene mine. Anonymkode: 94f4f...cca Feil taktikk, hørt om cheerleader effekten? Lønner seg heller til formålet å gå I gruppe med jenter på sitt eget nivå+ Du kan forøvrig anta at den pene kvinnen har minst like mange komplekser selv, om ikke fler:) 1
Gothminister Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt heldig med utseendet, vil si at jeg er en god 3'er Og jeg føler meg bedre om jeg sitter ved siden av en overvektig.. er det frekt? Om jeg ser en pen kvinne kan jeg føle meg tom og tenke på skavankene mine. Anonymkode: 94f4f...cca Trist å se kvinner som har så lite selvtillit og så mange fordommer om seg selv.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Vil heller si det er dårlig selvtillit å gi seg selv en dårlig karakter som strengt tatt ikke betyr en dritt. Hvordan ser en 3´er ut liksom? Store kanintenner, knøttsmå øyne, ørnenese, pistrete hår, omkrets 2 meter, 140 i høyde? Nei? Anonymkode: 83c64...e01
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 Jeg var feit og hadde god selvtillit og et godt liv. Jeg kunne slanke meg, og er nå tynn og har god selvtillit, og det samme gode livet. Måler lykken min i hvor godt jeg har det i mitt liv, ikke hvordan andre har det Få det bra med deg selv uavhengig av hvordan andre ser ut. Du er din egen lykkes smed, om du alltid må sammenligne deg med andre for å få det bra med deg selv, så er det stor fare for at du går på en smell etterhvert. Anonymkode: e4758...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #10 Skrevet 30. juni 2016 Den 28.6.2016 at 0.38, AnonymBruker skrev: Vil heller si det er dårlig selvtillit å gi seg selv en dårlig karakter som strengt tatt ikke betyr en dritt. Hvordan ser en 3´er ut liksom? Store kanintenner, knøttsmå øyne, ørnenese, pistrete hår, omkrets 2 meter, 140 i høyde? Nei? Anonymkode: 83c64...e01 Rundt fjes, rund nese og kort hår. Anonymkode: 94f4f...cca
Aamu Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Om det er frekt å føle seg bedre når man sitter ved siden av en som er overvektig? Nei, det er ikke frekt.
Gjest Tom/Loki Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Å sammenligne seg med andre syns jeg er en merkelig form for å få selvtillit. Man er den man er, lite man kan få gjort med det. Folk må lære seg å gi litt mer faen.
Hjärtat Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Høres ut som en spesiell type selvtillit å ha, men vil ikke si at det er spesielt frekt (kan jo nevne at jeg er veldig overvektig). Du skal forøvrig vite at jeg kunne tenkt omtrent det samme av å sitte ved siden av deg. Ikke at det hadde gitt meg bedre selvtillit, men jeg kan fint tenke at jeg er penere enn mange med lavere vekt enn meg. Men du bør jobbe med å ha god selvtillit selv ved siden av den hotteste dama i byen.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #14 Skrevet 30. juni 2016 Den 28.6.2016 at 14.43, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt heldig med utseendet, vil si at jeg er en god 3'er Og jeg føler meg bedre om jeg sitter ved siden av en overvektig.. er det frekt? Om jeg ser en pen kvinne kan jeg føle meg tom og tenke på skavankene mine. Anonymkode: 94f4f...cca Det er ikke frekt så lenge du ikke dulter borti sidemannen og sier at hun er tjukk eller sender ham/henne stygge/dømmende blikk. Vet du hvorfor du føler deg tom når du sitter ved siden av en pen kvinne? Klarer du å likevel flytte fokuset bort fra skavankene dine og over på andre ting. Det er ikke frekt å tenke som du gjør, og du er nok ikke den eneste som har slike tanker, men hva ,med å heller sammenlikne deg selv med deg selv? Gjøre det beste ut av det du har? Se på indre kvaliteter osv osv. Tenker jeg stopper her før jeg høres helt selvhjelpsguru ut Anonymkode: 0b016...2f1
Mari Y Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Jeg får et bedre selvbilde av å fokusere på de tingene jeg får til. Så får andre ta ansvar for sitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå