Gå til innhold

Et helvete med grower/liten badetiss.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fellesdusj, nakenbading alt av garderober og dusjer unngås. Ingen vil tro at jeg har en penis som faktisk er større enn snittet når de ser den lille "skruen" jeg har i bade/dusj situasjoner. Vet ryktene gikk på ungdomskolen. Sluttet med all form for idrett pga at jeg ikke orket dusjingen.

Ikke artig å ha ryktet som jeg har angående størrelse, når den er helt normal erigert. 

Har ikke noe problem i sexlivet, bare så ergerlig med ryktet..

Anonymkode: c6069...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke runke den opp litt, da?

Anonymkode: fe279...57d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fellesdusj, nakenbading alt av garderober og dusjer unngås. Ingen vil tro at jeg har en penis som faktisk er større enn snittet når de ser den lille "skruen" jeg har i bade/dusj situasjoner. Vet ryktene gikk på ungdomskolen. Sluttet med all form for idrett pga at jeg ikke orket dusjingen.

Ikke artig å ha ryktet som jeg har angående størrelse, når den er helt normal erigert. 

Er da helt vanlig, ikke sjeldent. At du får rykte er kjipt siden det er bare piss, men lat som om det ikke skjer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes litt spesielt ut at det går rykter om den, går du på ungdomsskolen? Tror de fleste voksne mennesker veit at det er helt normalt.

Anonymkode: 39241...0ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare si du har en grower neste gang noen nevner noe. Gjør det med litt humor ;)

Anonymkode: 937d8...581

AnonymBruker
Skrevet

Tips, til growers, dere mangler sink. Sink vil bidra til at forhold i cellene og testosteronet er optimalt. Sink kan bidra til at lemmet i slapp tilstand er litt mer oppsvulmet. Den blir dog ikke større i stiv tilstand, men det kan du vell leve med. Husk nå å ta anbefalte doser så du ikke blir syk. Les deg og opp på sink sin effekt på kroppen, det er nyttig kunnskap. Hilsen en som før var en grower, men nå har en slapp på 16 - 17 cm.

Anonymkode: cb594...75c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke runke den opp litt, da?

Anonymkode: fe279...57d

Ja for det er stor suksess i guttegarderoben tenker jeg...

Anonymkode: ab7a1...b0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips, til growers, dere mangler sink. Sink vil bidra til at forhold i cellene og testosteronet er optimalt. Sink kan bidra til at lemmet i slapp tilstand er litt mer oppsvulmet. Den blir dog ikke større i stiv tilstand, men det kan du vell leve med. Husk nå å ta anbefalte doser så du ikke blir syk. Les deg og opp på sink sin effekt på kroppen, det er nyttig kunnskap. Hilsen en som før var en grower, men nå har en slapp på 16 - 17 cm.

Og jeg sier du er full av bullshit. Hilsen en som før var et romvesen fra andromeda galaksen, men som nå har flyttet til melkeveien med min flyvende tallerken og lusker rundt i atmosfæren til planeten tellus..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg sier du er full av bullshit. Hilsen en som før var et romvesen fra andromeda galaksen, men som nå har flyttet til melkeveien med min flyvende tallerken og lusker rundt i atmosfæren til planeten tellus..

:laugh:

• Liker 1
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Er vel bare homofile som har noen interesse av hvor mye du vokser, når du er i en felles dusj....

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:laugh:

:-) herlig reaksjon, en av mine kompiser har enda større, 18 cm slapp. Vi er svømmere begge to. :-)

Gjest Coolaid
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr du deg egentlig hva andre syns? 

Pikken din blir ikke mindre eller større av den grunn.

Skrevet

Ser ikke for meg at voksne menn står i fellesdusjen på Frognerbadet og ler av badetissen din liksom....men nå vet jo ikke jeg hva dere mannfolk styrer med der inne heller da:vetikke:

Det er vel ikke så nøye med badetissen vel? Er jo den store upp'en vi damer er interessert i da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...