Gå til innhold

Gave til bestemor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp!

Er det noen kreative sjeler her som kan gi meg noen tips?

Bestemor blir 80 år, og ønsker seg selvfølgelig ingenting! Hva kan vi kjøpe til henne? Noen som har en gode ide eller to ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å å lage et familie-album til henne? Finn frem gamle og nye bilder fra konfirmasjoner, ferier osv. Du kan bestille et album med skrift utenpå, for eks: Til bestemor på 80-årsdagen!

Lag tekst til bildene med gull/sølv-tusj (f.eks årstall og anledning). Flere i min familie har fått slike album og jeg kan love deg at dette har blitt satt stor pris på!

Da får hun en gave som er personlig og som det ligger kjærlighet og omtanke bak. Det er litt jobb, men hvis du gjør dette sammen med noen andre er det ganske morsomt. Da kan dere "mimre" litt også :)

Skrevet

Vi lagde et minnealbum fra meg og min søster. Bilder fra opveksten vår, også skrev vi minner fra ting vi hadde opplevd sammen med bestemor. Noen av tingene som hadde gjort stort inntrykk på oss hadde hun glemt, og noen steder kunne hun fylle ut historiene med informasjon som vi ikke var klare over. Hun satte utrolig stor pris på dette.

Ellers er jo opplevelser noe å satse på. Kan noen ta henne med på en reise (trenger ikke være langt eller lenge), kan det kanskje passe med aromaterapi eller fotpleie?

Skrevet

rockekonsert eller fallsjermhopp. swingersclub kanskje?

Skrevet

Hva med å ta henne med på en julekonsert? Mye å velge i nå! :nisse:

Gjest gjest 0
Skrevet

min bestemor har funnet ut at hun elsker å få parfymer,kremer og klær på sine gamle dager! Så da får hun det!

Pam

Skrevet

Takk for mange gode tips!

Har vært inne på flere av disse tankene, så vi får se hva det blir til. Har veldig lyst til å lage noe helt personlig til henne, men det spørs om jeg rekker det :-?

Hadde vært hyggelig med en tur i teateret eller en julekonsert...må tenke litt :kul:

Skrevet

Snok i skapene hennes og se om det er noe hun trenger. Mormor fikk nye tallerkner av oss et år, det var visst ganske populært. Og til jul i fjor fikk hun teleskopstaver. Fin gave til gamle damer som er redde for å gå ut når det er glatt. :-)

Skrevet

Det ble 2 billetter til julekonserten "Stille Natt Hellige Natt". Veldig spent på hva hun synes! Håper det faller i smak :P

Skrevet

Så hyggelig. Det blir hun sikkert glad for. Skal du være med henne på konserten?

Skrevet
Så hyggelig. Det blir hun sikkert glad for. Skal du være med henne på konserten?

Nei, desverre. Skulle ønske jeg kunne, men bor for langt unna :cry:

Tenkte hun kunne invitere med seg ei venninne eller noe jeg!

Skrevet
Det ble 2 billetter til julekonserten "Stille Natt Hellige Natt". Veldig spent på hva hun synes! Håper det faller i smak :P

Da gikk du for forslaget mitt, da!!! :hoppe:

Nå følte jeg meg hjelpsom!! Håper hun får en fin kveld!!

Skrevet

Da gikk du for forslaget mitt, da!!! :hoppe:

Nå følte jeg meg hjelpsom!! Håper hun får en fin kveld!!

Ja, tusen takk Ottine :vinke:

Veldig bra forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...