Gå til innhold

Jeg er veldig trang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem, og det er at jeg er veldig trang. Når jeg onanerer for meg selv får jeg bare to fingre inn, og når jeg bruker redskaper til å onanere funker kun veldig tynne og bare en VELDIG liten del av det går faktisk inn. Typ 5 cm går inn, uansett hvor mye jeg vil.

Jeg har kun hatt sex i fylla, og gutten har da altså ikke kommet inn i meg fordi jeg er så trang. Har kanskje noe med at jeg ikke er kåt nok i fylla heller. Uansett er dette noe som plager meg, fordi jeg en dag kommer til å møte en mann som da nok er vandt til mer. Det hadde også vært deilig å kunne onanert selv lengre inn en 5 cm, og med tjukkere ting.. tips?

Anonymkode: 01ed2...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så må du øve på egen hånd, eller gå til en gynekolog og se om det kan være noe annet, det ordner seg nok skal du se :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen. Jeg klarte ikke å få inn en tampong engang før etter jeg hadde hatt samleie flere ganger. Og det tok meg månedsvis å klare å gjennomføre et samleie med kjæresten min. Trodde jeg var unormal, men det gikk seg gradvis til. Viktig å være skikkelig kåt/ våt og trygg på den man har sex med. Jeg var veldig stram i åpningen og hadde en ganske tykk skjedekrans (tidligere kalt jomfruhinne) som dekket skjedegangen. Dette gjorde at penetrering var vondt og da strammet jeg jo enda mer. Ble en vond sirkel.. Sexlivet hjalp seg da jeg fikk en partner med mindre penis.. 

Anonymkode: c7d38...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...