FayFerner Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Må bare spørre dere menn (og kvinner så klart): jeg ser oftere og oftere unge kvinner gå med korte shorts eller trange bukser som går langt opp på magen og med en udiskutabel cameltoe attått. Ok, bukse/ shorts med høyt liv er vel på moten, men når ble det inn med cameltoe liksom? Jeg syns det er så utroooooolig usexy. Men nå er jo jeg kvinne selv, så derfor lurer jeg på hva dere menn syns? Sexy og not? 7
Gjest Northernlight Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Ikke mann, men nei huff, er det inn? kunne aldri gått ute med cameltoe
FayFerner Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2016 2 minutter siden, Northernlight skrev: Ikke mann, men nei huff, er det inn? kunne aldri gått ute med cameltoe Vet ikke om det er inn, men ser det så ofte nå, i alle fall her i Oslo, så begynner jo å lure, ser det overalt I min oppvekst ble du i alle fall landsforvist hvis du viste deg med cameltoe..... 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Kvinne her også, synes det er svært lite fint! Har lagt merke til det med noen kjendiser også. Hun der Kendall Kardashian sprader jo rundt om dagen med bukser med høyt liv og en kjempecameltoe! Anonymkode: 74498...329 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Superhot med cameltoe!!! En hver biseksuell eller heteroseksuell mann vil elske cameltoes Anonymkode: 009ba...df5 1
Yme Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Det kommer an på settingen. Hvis det er en dame jeg flørter med, og hu viser meg fitta si gjennom klærne, er det kult Er det en dame på treningssenteret, som bare var uheldig med treningstightsen sin, bryr jeg meg ikke noe om det. Er det en dame som tilsynelatende har gjort det med vilje, og bare går rundt med klærne sine oppi glufsa, syns jeg det er litt vulgært, men ikke mer enn at jeg bare ler litt, og glemmer at det har skjedd. 13
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Er en bifil jente og synes det er utrolig sexy faktisk, men hadde ikke turt å gå sånn selv.. Anonymkode: d8c64...80e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 camel wuuuuuut? Hvor mange menn tror du vet hva cameltoe er? Sånn serriøst? Om du spørr 10 menn på gata hva Cameltoe er, hvor mange tror du vet svaret? Anonymkode: 32716...1c6
Populært innlegg Yme Skrevet 28. juni 2016 Populært innlegg #10 Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: camel wuuuuuut? Hvor mange menn tror du vet hva cameltoe er? Sånn serriøst? Om du spørr 10 menn på gata hva Cameltoe er, hvor mange tror du vet svaret? Anonymkode: 32716...1c6 Alle 10. 56
FayFerner Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: camel wuuuuuut? Hvor mange menn tror du vet hva cameltoe er? Sånn serriøst? Om du spørr 10 menn på gata hva Cameltoe er, hvor mange tror du vet svaret? Anonymkode: 32716...1c6 Trodde det var noe alle visste hva var, jeg. I alle fall alle menn. Og hvis ikke man har hørt ordet før, så er det jo bare å tenke litt etter så sier det seg vel selv.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #12 Skrevet 28. juni 2016 Lurer på hva mennene synes er sexy med det?????? Anonymkode: 74498...329 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #13 Skrevet 28. juni 2016 Er det virkelig så ille å se konturen av det kvinnelige kjønnsorgan? Skal man skamme seg over å ha en fitte? Anonymkode: 41ea6...b07 6
Gjest Uhumskheter Skrevet 28. juni 2016 #15 Skrevet 28. juni 2016 Ser så gammel dame ut syns jeg. Gamle damer i joggebukse.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #17 Skrevet 28. juni 2016 Forstår ikke helt hvorfor det er så "galt" å vise cameltoe. Man ser da hele tiden konturene av det mannlige kjønnsorgan, både i badebukse, bukser osv. Å se formen på kvinnens underliv er da ikke så forskjell på dette. Det er jo ikke snakk om at kvinnen eller jenta viser seg naken der nede. Klarer ikke helt å forstå diskusjonen om det er sexy eller usexy, hvis det handler om at kvinnens kjønnsorgan synes litt under klær. Anonymkode: c8d9e...933 5
Arabella Skrevet 28. juni 2016 #18 Skrevet 28. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke helt hvorfor det er så "galt" å vise cameltoe. Man ser da hele tiden konturene av det mannlige kjønnsorgan, både i badebukse, bukser osv. Å se formen på kvinnens underliv er da ikke så forskjell på dette. Det er jo ikke snakk om at kvinnen eller jenta viser seg naken der nede. Klarer ikke helt å forstå diskusjonen om det er sexy eller usexy, hvis det handler om at kvinnens kjønnsorgan synes litt under klær. Anonymkode: c8d9e...933 Det finnes da dem som gjør det også.
Gjest Uhumskheter Skrevet 28. juni 2016 #19 Skrevet 28. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke helt hvorfor det er så "galt" å vise cameltoe. Man ser da hele tiden konturene av det mannlige kjønnsorgan, både i badebukse, bukser osv. Å se formen på kvinnens underliv er da ikke så forskjell på dette. Det er jo ikke snakk om at kvinnen eller jenta viser seg naken der nede. Klarer ikke helt å forstå diskusjonen om det er sexy eller usexy, hvis det handler om at kvinnens kjønnsorgan synes litt under klær. Anonymkode: c8d9e...933 Fordi menn kan ikke akkurat gjøre noe for det. For kvinner krever det innsats.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #20 Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, Uhumskheter skrev: Fordi menn kan ikke akkurat gjøre noe for det. For kvinner krever det innsats. Ikke helt enig i at for kvinner krever det innsats. (selv om det finnes de som gjør det for at det skal synes ekstra) Det er en del klær som gjør at "cameltoe`en" synes selv om man ikke gjør en innsats for at den skal synes. Har et lite eksempel fra min tenåringsdatter (straks 13) som tar på seg joggebuksen og trekker den litt opp fordi den er litt for lav slik at den ikke ligger så langt nede på midjen. (om man ikke går for high-waist er utrolig mange plagg laget slik) Og utbryter: kan ikke bruke denne her, hele tingelingen synes! Det blir helt feil synes jeg. Å være redd for at kjønnsorganet får en form under klær. Du tenker kanskje at det handler om innsats å dra på seg tøyet litt, men guttene er kanskje heldige der som også kan gjøre det, men at du fortsatt tenker at: de kan jo ikke noe for det. Anonymkode: c8d9e...933 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå