Cyndaquil Skrevet 28. juni 2016 #1 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Jeg og samboeren min skal reise til Nessebar i Bulgaria om to ukers tid. Før har jeg reist mye til Tyrkia, mn turde ikke i år grunnet uroen i landet. Dere som har reist dit før, hvordan er Bulgaria? Hvordan er befolkningen? Er det mye lommetyver, eller andre ting vi bør være obs på ? Noen som har tips på hva man kan finne på når man er der? Er maten dyr? klær dyrt? Hotellet heter marieta palace hotel. Noen som har erfaringer med det? Endret 28. juni 2016 av aicelain trykket lagre for fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 28. juni 2016 #2 Del Skrevet 28. juni 2016 Sunny Beach og Nessebar er nesten rene feriesteder, altså lite bosatt befolkning. Så det er der som "Syden" ellers, på alle måter - vil nå jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Northernlight Skrevet 28. juni 2016 #3 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) . Opplevde Bulgaria som trygt. Så ikke noe kriminelt/lommetyver ol. Dra gjerne inn til noen av byene :-) Endret 5. juli 2016 av Northernlight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juni 2016 Takk dere 😄 får håpe vi kommer hjem med iphonene i behold 😁 og museum hørtes spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Del Skrevet 28. juni 2016 9 timer siden, aicelain skrev: Før har jeg reist mye til Tyrkia, mn turde ikke i år grunnet uroen i landet. Det var lurt. Idag ble 40 drept bare på flyplassen i Istanbul: http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/06/28/195226177/selvmordsbombere-angrep-flyplass-i-istanbul Anonymkode: 6ebc5...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå