Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et jævla råttent vitnemål, jeg har blitt svikta av flere venner i tillegg til at jeg alltid er 2/3 valget til folk, jeg sliter med spiseforstyrrelser, kjærlighetslivet er i dass og oppi alt dette er jeg bifil og ikke ute av skapet, er det rart folk får psykiske lidelser?? hva faen, må se vennene mine studere der de vil, mens jeg må studere langt oppi huttiheita fordi jeg ikke var (god nok).... hva faen gjør jeg nå

Anonymkode: edf61...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du biter tenna sammen og gjør det som må til.

Livet er kjipt noen ganger, men det hjelper ikke å sutre over det.

Ikke klag på ting du kan endre på er mitt livsmotto.

Så du har et råttent vitnemål - jobb mer med skole fremover.

Svikta av venner - gå aktivt inn for å få deg nye.

Spiseforstyrrelser - søk hjelp

Kjærlighetslivet i en alder av 18 år er gjerne som en utedo - fullt av drit.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bacon2015 skrev:

Du biter tenna sammen og gjør det som må til.

Livet er kjipt noen ganger, men det hjelper ikke å sutre over det.

Ikke klag på ting du kan endre på er mitt livsmotto.

Så du har et råttent vitnemål - jobb mer med skole fremover.

Svikta av venner - gå aktivt inn for å få deg nye.

Spiseforstyrrelser - søk hjelp

Kjærlighetslivet i en alder av 18 år er gjerne som en utedo - fullt av drit.

Jeg er ferdig på vgs, å til nesteår skal jeg på fhs.... 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, høres ut som et ganske normalt liv. Kom tilbake når du er 30 og fortsatt har ingenting

Anonymkode: 1d56e...544

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, høres ut som et ganske normalt liv. Kom tilbake når du er 30 og fortsatt har ingenting

Anonymkode: 1d56e...544

tenker egentlig mest på utdanningen min... men får vel bare gjøre det beste ut av det..

AnonymBruker
Skrevet

- Du kan ta opp fag på sonans, og bedre noen av karakterene dine. Når du går på fhs får du ett poeng ekstra.

- Du får nye venner gjennom hele livet, dra på nye hobbyer, vær åpen og imøtekommende, så får du nye bekjentskaper.

- Søk hjelp for spiseforstyrrelsene dine

Anonymkode: ea21a...ef0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er veldig bekymret for karakterene dine, og at du må reise langt vekk, så kan du evt. gå på type BI eller markedshøyskolen, hvor alle kommer inn, bare du betaler for deg... hvis de har noe du vil studere..

Anonymkode: ea21a...ef0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv heller en liste over alt du faktist har her i livet og alt du faktist får til...Mer oppløftende! Alle de tingene du nevner kan gjøres noe med! Og sånne ting er en del av livet, litt berg-og dalbane til tider. Brett opp ermene! Ingen utfordringer kan stoppe deg!

Anonymkode: 73b77...9c6

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått et jævla råttent vitnemål, jeg har blitt svikta av flere venner i tillegg til at jeg alltid er 2/3 valget til folk, jeg sliter med spiseforstyrrelser, kjærlighetslivet er i dass og oppi alt dette er jeg bifil og ikke ute av skapet, er det rart folk får psykiske lidelser?? hva faen, må se vennene mine studere der de vil, mens jeg må studere langt oppi huttiheita fordi jeg ikke var (god nok).... hva faen gjør jeg nå

Det høres ikke ut som om du har det særlig lett, nei.. Tror du kanskje bør snakke med noen, prøve å jobbe deg gjennom det. Du kan også sjekke ut Ung.no, Klara Klok, Doktoronline.no, eller mentalhelse sin hjemmeside. Ellers tror jeg uansett du bør kontakte fastlegen eller den lokale Legevakten. Evt kanskje også prate med dine foreldre eller en nær venn eller familiemedlem. Vet ikke så mye hva jeg skal svare, men dette er i alle fall det jeg kan komme på.  Jeg håper likevel, uansett hva du bestemmer deg for, at det blir bedre:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...