Gå til innhold

Jentetur tre-fire dager, hvor ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noe kan hjelpe meg?

Trenger noe tips te jentetur for 2 personer.

Shopping, slappe av, flott utsikt......

Billig tur :)

AnonymBruker
Skrevet

Etter min smak har du kun ett alternativ:

1) Cannes (flyr billig til Nice)

Ikke så posh som man skulle tro. Fantastisk mye kult å shoppe. Ti ganger så mye å finne på kjeder som Zaras og Mango. Nydelig utsikt mot lyseblått hav. Deilig mat. Og kjekke franskmenn å smygtitte på. Avslappet, veldig hyggelig lokalbefolkning. Løp og kjøp billett!

Anonymkode: cb17d...1a8

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter min smak har du kun ett alternativ:

1) Cannes (flyr billig til Nice)

Ikke så posh som man skulle tro. Fantastisk mye kult å shoppe. Ti ganger så mye å finne på kjeder som Zaras og Mango. Nydelig utsikt mot lyseblått hav. Deilig mat. Og kjekke franskmenn å smygtitte på. Avslappet, veldig hyggelig lokalbefolkning. Løp og kjøp billett!

Anonymkode: cb17d...1a8

takk for tips :) få sjekke mer...........

AnonymBruker
Skrevet

Praha

Anonymkode: a2301...37c

• Liker 1
Gjest Birti
Skrevet

Jeg elsker de store kjente byene som London, Paris og Barcelona. Men ser du etter billig og flott ville jeg tenkt Bratislava, Gdansk eller Praha. Stor suksess de gangene vi har vært på tur her! :-)

Skrevet
1 minutt siden, Birti skrev:

Jeg elsker de store kjente byene som London, Paris og Barcelona. Men ser du etter billig og flott ville jeg tenkt Bratislava, Gdansk eller Praha. Stor suksess de gangene vi har vært på tur her! :-)

takk for tips... men hvordan er shopping i disse byene? dyrt eller billig ??

Skrevet

Krakow er veldig fin, liten by. Mye fine kirker, bygninger og kunst å se. Masse shoppingmuligheter. Husker jeg fløy dit med Ryanair for kr. 159,- hver vei!

Skrevet
3 minutter siden, FayFerner skrev:

Krakow er veldig fin, liten by. Mye fine kirker, bygninger og kunst å se. Masse shoppingmuligheter. Husker jeg fløy dit med Ryanair for kr. 159,- hver vei!

tusen takk for tips.. så biillig :O 

hvordan er bosted der i krakow??

Skrevet
2 minutter siden, Dracula skrev:

tusen takk for tips.. så biillig :O

hvordan er bosted der i krakow??

Veldig bra hoteller. Et must å ha bosted ved markedsplassen. Har bodd på to ulike hotell, begge bra, men best er Hotell Rezydent. Kjempepopulært og billig hotell, midt i der det skjer.

Skrevet
Et øyeblikk siden, FayFerner skrev:

Veldig bra hoteller. Et must å ha bosted ved markedsplassen. Har bodd på to ulike hotell, begge bra, men best er Hotell Rezydent. Kjempepopulært og billig hotell, midt i der det skjer.

okei. takk for tips. få sjekke mer.... hvilken nettetside er det beste å bestille via ?

Skrevet
28 minutter siden, Dracula skrev:

okei. takk for tips. få sjekke mer.... hvilken nettetside er det beste å bestille via ?

Hotels.com etter min smak. Alltid brukt det, null problemer.

• Liker 1
Skrevet

budapest - sjekk ut sziget festivalen tidlig august
gdansk - får flybilletter så lavt som 198 kr tur-/retur.

Skrevet

Polen! Anbefaler både Warszawa, Kraków og Gdansk :)

Ellers har man jo andre Europeiske storbyer som ikke er så dyre å feriere i, som Praha og Berlin. Tallinn er også koselig :)

AnonymBruker
Skrevet

Budapest! 

Billig shopping, gourmetrestauranter på rekke og rad til en brøkdel av norsk pris. Spa overalt og temperaturen er fin, uansett årstid😊

Jeg har vært på stedene som er foreslått og de er bra de også, men Budapest er den absolutte favoritt. 

Anonymkode: a058f...207

Skrevet

tusen takk for tips !! skal sjekke

Annonse
Gjest Birti
Skrevet
3 timer siden, Dracula skrev:

takk for tips... men hvordan er shopping i disse byene? dyrt eller billig ??

Det kommer jo helt an på hva du skal ha, men min shoppingfavoritt var Bratislava. Rett over grensa til østerrike ligger det en enorm outlet som har ALT! Og der var det veldig greie priser for nordmenn på shopping altså. Og Bratislava i seg selv er jo grisebillig mtp mat! Vi bodde ganske fint på Hotel Devin som ligger ekstremt sentral, men vi gjorde en god deal og det kan jo dere også gjøre. Vet også at flere har bodd på Radisson (ligger et steinkast unna), og SAS har jo ofte mye salg om sommeren.

Drar dere dit burde dere forøvrig spise på Carnevalle. KJEMPEGOD mat!

Skrevet
2 timer siden, EiJente skrev:

Polen! Anbefaler både Warszawa, Kraków og Gdansk :)

Ellers har man jo andre Europeiske storbyer som ikke er så dyre å feriere i, som Praha og Berlin. Tallinn er også koselig :)

Vil si at Berlin hører til typisk "europeisk storbystandard" når det gjelder pris, så syns ikke det var så veldig billig der :) 

Vil man ha det billig i disse dager når krona er verdt såpass lite burde man se til østeuropa. Vilnus og Riga har feks ikke de aller beste shoppingmulighetene sammenlignet med større byer, men god mat til en grei pris og mye muligheter for spa som ikke koster skjorta hvis man har lyst på en mer avslappende helg :)

Skrevet

takk for masse go tips.. skal undersøker mer :)

Skrevet

Krakow! 

Det er billig der, det er shoppingmuligheter. Det er historie om du liker det, det er uteliv om du liker det.

Jeg har vært i Krakow et par ganger og skal definitivt tilbake til snart!!! :)

Skrevet
14 timer siden, Byjenta! skrev:

Krakow! 

Det er billig der, det er shoppingmuligheter. Det er historie om du liker det, det er uteliv om du liker det.

Jeg har vært i Krakow et par ganger og skal definitivt tilbake til snart!!! :)

Tusen takk for tips!!! det skal sjekkes

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...