Gå til innhold

Stygge tær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har ett problem med tærne mine. Har altfor lang stortå på begge føttene. Eller det er jo de andre tærne som er korte da men stortå'a stikker i hvert fall 5mm over de andre og det er sååå stygt! Har skikkelig komplekser for det og bader nesten aldri pga det her og viser sjeldent kjærester det og det begynner å bli ett problem. Er kun to kjærester jeg har vist det til og de tok det veldig greit de da, men føler meg så stygg altså. Alle andre har liksom så fine tær så kommer jeg da.

Er det noe sted her i Norge man får operert sånt? Vet det er ett sted i USA men er ganske langt å dra dit da. For ikke å snakke om dyrt. Håper på svar!

Anonymkode: 1232d...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres helt normalt ut? Ta et bilde, så kan vi bedømme. Men min stortå er også endel større enn de andre tærne. Jeg har hallux valgus, da skal du se hva en stygg fot er for noe... Stortå som står i vinkel.

Anonymkode: 142dc...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig mange som har komplekser over tærne sine. Operasjon anbefales ikke da stortåa faktisk er skapt for deg, det er den viktigste på foten og operasjon kan forstyrre gangen osv.  Bruk heller litt tid på å Google bilder av tær, se på andres tær nå i sommer. Tær er som oftest ikke pene. Fine tær er i mine øyne sunne tær med friske negler og hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så stygge som mine :(

Det er ett skikkelig problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Forundret.. skrev:

Det er faktisk veldig mange som har komplekser over tærne sine. Operasjon anbefales ikke da stortåa faktisk er skapt for deg, det er den viktigste på foten og operasjon kan forstyrre gangen osv.  Bruk heller litt tid på å Google bilder av tær, se på andres tær nå i sommer. Tær er som oftest ikke pene. Fine tær er i mine øyne sunne tær med friske negler og hud. 

Ja jeg gjør det ofte faktisk. Hjelper litt også går det rett tilbake til angst over hvordan de ser ut. De fleste har jo så fine tær. Ja er det jeg har tenkt på også, derfor prøver jeg å godta det men er vanskelig :( ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres helt normalt ut? Ta et bilde, så kan vi bedømme. Men min stortå er også endel større enn de andre tærne. Jeg har hallux valgus, da skal du se hva en stygg fot er for noe... Stortå som står i vinkel.

Anonymkode: 142dc...075

Ikke helt sikker på hvordan man tar bildet og får lagt det ut her?

Normalt er det ikke for jeg ser mye på tær og det er veldig få som har sånne store som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt sikker på hvordan man tar bildet og får lagt det ut her?

Normalt er det ikke for jeg ser mye på tær og det er veldig få som har sånne store som meg.

Haha nå hørtes jeg helt psycho ut, er ikek det altså men har man komplekser så gjør man gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...