AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg holdt på å bli sammen med en mann som jeg hadde det veldig kjekt sammen med og var i ferd med å bli forelsket i, men det var noe som skurret hele tiden. Han sa at han satt seg selv først i et forhold og at han aldri kunne garantere at han aldri kommer til å være utro for et forhold kan utvikle seg i en feil retning. Mulig jeg har stilt dumme spørsmål til han, men han var utro mot den forrige kjæresten sin så derfor kom tema opp. Jeg bare lurer på om jeg har krisemakskimert stort når jeg ikke klarte å fortsette med han? Jeg er 35 år og selv om jeg burde skjønne at folk har sin historie og meninger så klarer jeg ikke å se for meg et liv sammen med en som jeg hele tiden må tilpasse meg eller som muligens er utro hvis det skjærer seg. En annen ting. Hvordan er det med 35 år gamle single damer på datingmarkedet? Er redd jeg ikke treffer en ny en:( Anonymkode: d1d3b...b12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Følg magefølelsen din :/ Anonymkode: c411a...402
FayFerner Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Du, ta det helt med ro, du har på ingen måte krisemaksimert, hvem vil vel satse på en kar som sier at han setter seg selv først og som ikke vil gi noen garanti for utroskap. Hallo! Nei, du har gjort det eneste riktige, tøff er du! 35 år er forresten ingen alder lenger, klart du vil treffe en ny på din vei! Men ikke stress, det er ikke det beste sjekketrikset. Se for deg at du nå fremover bare kan flørte i vei, det er sommer og sol!! 5
Gjest Northernlight Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Tror nok du gjorde rette. Og tror nok det alltid et marked for dating - uansett alder.
momo Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Høres ut som du gjorde det rette. Og du finner sikkert en annen bra mann. Jeg er 38 år, og vil jeg på date, så er ikke et noe problem. Finnes jo single i alle aldre.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 6 timer siden, FayFerner skrev: Du, ta det helt med ro, du har på ingen måte krisemaksimert, hvem vil vel satse på en kar som sier at han setter seg selv først og som ikke vil gi noen garanti for utroskap. Hallo! Nei, du har gjort det eneste riktige, tøff er du! 35 år er forresten ingen alder lenger, klart du vil treffe en ny på din vei! Men ikke stress, det er ikke det beste sjekketrikset. Se for deg at du nå fremover bare kan flørte i vei, det er sommer og sol!! Takk for det! Jeg vet bare at jeg hadde slitt med det i lengden når vi hadde kommet inn i et forhold. Jeg vil gjerne være i et forhold der jeg blir prioritert og det er "oss". Ikke sånn at han skal finne på mye greier og jeg skal synes det er greit. Det skal sies at vi også datet noen måneder i fjor rett etter han hadde kommet ut av et forhold. Var mye frem og tilbake mellom meg og eksen, det sitter også igjen hos meg og jeg klarte ikke begynne på ny start. Jeg håper jeg finner en mann som er trofast og snill!! Anonymkode: d1d3b...b12 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Er 35 år selv. Hadde ikke tatt han som du beskriver TS. Egoist høres han ut som. 'Setter meg selv først'?? Han nesten garanterer for å være utro ogås. Ikke akkurat drømmemannen... Jeg stresser litt på sjekkemarkedet. Ønsker (dessverre) flere barn. Man bør jo ideelt være sammen en stund før man får barn... så da sitter jeg her og snapper Anonymkode: e3866...503
Gjest BethD Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Løp i motsatt retning fra han der. Han har nærmest sagt han kommer til å være utro,og slik som du legger han fram virker han som en utrolig stor ego dritt.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 35 år selv. Hadde ikke tatt han som du beskriver TS. Egoist høres han ut som. 'Setter meg selv først'?? Han nesten garanterer for å være utro ogås. Ikke akkurat drømmemannen... Jeg stresser litt på sjekkemarkedet. Ønsker (dessverre) flere barn. Man bør jo ideelt være sammen en stund før man får barn... så da sitter jeg her og snapper Anonymkode: e3866...503 Ja, han sa at det hadde vært et stort problem i forrige forhold. At eksen alltid maste om ikke de skulle finne på ting sammen eller at han alltid fant på ting uten henne. Jeg bare vet at det hadde blitt et problem på sikt. Men vi hadde et par fine måneder i vår og det er litt vondt at det er over selv om jeg vet at han her sannsynligvis ikke var bra for meg. Ikke stress på datingmarkedet, man finner ingen ved å tvinge noe frem. Jeg har ingen barn fra før, jeg burde strengt tatt stresset mer. Men jeg tenker at livet ordner seg på et vis uansett, barn eller ikke. Det viktigste er at jeg har det bra så får det andre komme etterhvert:) Hvor mange barn har du forresten? Anonymkode: d1d3b...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå