AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg ba om skilsmisse etter nesten 20 år, og i alle de årene vi var sammen har jeg støttet opp og dekket over en masse greier som ingen vet. Men etter skilsmissen har jeg blitt den stygge ulven som gikk fra den "snille og forsiktige". Og når jeg nå forsøker å si ifra at han er ikke den dere tror, hverken før eller etter skilsmissen, så blir jeg fryst ut enda mer. Og selv om han ljugde på seg forhold til første dama, han synes det var greit at nye dama nr 2 la ut på FB at de var i forhold før ungene hans fikk greie på det og så mente at ungene kunne bli kjent med dama via FB for hun bodde så langt unna at det var vanskelig å presentere henne for dem (enda hun da bodde hos han hele den uka og ungene gikk på skolen 400meter fra leiligheten hans.) Våre barn er tenåringer! Uten å vite at pappa hadde ny dame igjen. Og denne dama truet meg vis sms at jeg burde bli satt i fengsel og ungene skulle tas fra meg. Jeg møtte aldri dama så jeg vet jo hvem som har fortalt løgner om meg til henne. Og nå igang med tredje dama, og han har hatt med alle sine damer på treningssenteret her og de vedder nå på hvor lenge denne varer. Han har bryti avtaler, han har dratt fra ungene, nå betaler han ingenting for verken dem eller hunden heller. Og hesten til datteren måtte jeg selge for han dreit fullstendig i ansvaret der også. Jeg var alene en stund og ble sammen med "mine barns venners pappa " som jeg kjente fra før. Vi er deltidssambo pga jobb og div andre saker, han er super og stiller opp mer for mine barn enn deres egen pappa. Min sambo har en eks som er som min eks, det har vært mann på mann og driter i ungenes behov, så vi er 2 voksne som prøver å bo sammen og som betaler for 2 hus, 4 unger og tar alt ansvar økonomisk og praktisk som de andre skiter i. Og så er det jeg som blir stengt ute? Anonymkode: f7c2b...f42
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Dette høres virkelig ikke greit ur, her må du i alle fall på det offentlige banen så han betaler bidrag. Å slepe rundt på ny dame hele tiden kommer jo folk til å stille spørsmåltegn med før elelr siden, så der røper han seg selv, både overfor barna og andre. Vær glad for at du hadde mot til å bryte, og nå ha funnet en mann som er bedre for deg. Anonymkode: 7032b...c09 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Hvis folk ikke er dine venner etter skilsmissen, da var de ikke dine venner i utgangspunktet. Anonymkode: 6ec76...7e2 5
Zienna Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Den kommer alltid best ut som fortsetter å være lojal utad, også etter brudd. Unntak er at man betror seg til sin bestevenninne. Det kan nok være krevende når du oppfatter at felles venner støtter ham, og ikke deg. På sikt vil du ha verdigheten i behold, og det er viktig. Var nylig vitne til et brudd på FB. De har vært gift i mange år, og har både barn og barnebarn sammen. Kona, som ble forlatt, la ut om sin frustrasjon. Om hvordan han uventet bare hadde gått og hvor dårlig hun syntes han var. Hun hadde sågar link til en blogg hvor hun riktig boltret seg i hva slags dårlig mann og far han var. Mange FB-venner la ut hjerter. Selv syntes jeg det var pinlig. Han er faren til hennes barn og bestefaren til deres felles barnebarn? tenkte jeg. De skal kanskje feire dåp, konfirmasjoner og bryllup sammen.. Kort sagt, det gjelder å besinne seg, uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Det er tøft å se at alle man har stilt opp for og hjulpet gjennom mange år, snur ryggen til deg og setter den andre i gullstol. Og det er den som tidligere irriterte seg over de gamle vennene, som aldri ville dra til de på besøk og aldri var interessert i å være sosial med de. De vet jo ikke at den de nå støtter er den som er årsaken til jeg lagde hvite løgner for å bortforklare hvorfor vi aldri kom sammen på besøk eller hvorfor vi sjelden tok imot besøk. Men satser på at karma treffer rett og er også bestemt på at har du først snudd ryggen til meg så behøver du aldri snu deg igjen! Anonymkode: f7c2b...f42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå