Gå til innhold

Byggestøy..hvor lang tid å bygge et hus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gæern.. Endelig ferie, men på nabotomta er det satt i gang bygging. De begynner grytidlig hver morgen. Hvor lang tid tar det å bygge et hus egentlig? Føler at hele sommeren er ødelagt. :(

Anonymkode: 0ac25...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på. Alt fra en måneds tid til tre måneder er ganske vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan i grunnen regne med at det tar hele sommeren :(  hvis det er en trøst så bygger de nytt sykehus nedenfor meg, det skal ta to år :grine: farvel husafred

Anonymkode: a8ca2...108

Skrevet

De holdt på i 6 måneder på nabotomta vår. 

AnonymBruker
Skrevet

Huff.. Holdt de på fra morgen til kveld hos dere? Og fikk dere oversikt over hvor mye støy det kom til å bli. Føler det er litt typisk - har vi satt oss ut, begynner de å pigge.

Anonymkode: 0ac25...db4

AnonymBruker
Skrevet

Tar 10-12 mnd her hvor jeg bor.. 3 mnd? Hvor blir det bygd hus på så kort tid? Huset vårt ble ferdig på 10 mnd,og huset er rett over 300 kvm. Vi bygde garasje også, men det tok ikke så lang tid😊

Anonymkode: 39121...9c3

• Liker 1
Skrevet

Tiden det tar kommer veldig an på både størrelsen på huset, om det er helt skvæl nytt eller det allerede står noe der (grunnmur fra før av feks) og hvilket firma som gjør arbeidet. Og så kommer det veldig an på om elektrikerne, rørleggerne og andre ikke-snekkere kommer på tida innenfor fremdriftsplanen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...